نرخ خدمات فناوری اطلاعات در سال 95

یکی از مسایل پیش روی فریلنسرها (مجری‌ها) و خریداران مشخص کردن مناسب‌ترین قیمت برای یک پروژه است. خصوصا این مشکل در پروژه‌های برنامه‌نویسی و مرتبط با فناوری اطلاعات بیشتر دیده می‌شود .گاهی خریداران به دلیل آشنا نبودن با نرخ پروژه بازه‌ی نامناسبی را برای آن در نظر می‌گیرند و این عامل سبب می‌شود پروژه آن‌ها مورد توجه مجریان خوب و باسابقه قرار نگیرد. از طرف دیگر فریلنسرهایی وجود دارند که از ارزش کار خود آگاه نیستند و بدون توجه به زمان و انرژی‌ که باید برای پروژه صرف شود قیمت‌هایی بسیار پایین‌تر از نرخ واقعی را پیشنهاد می‌دهند.

%d9%86%d8%b1%d8%ae-%d9%81%d9%86%d8%a7%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7%d8%b9%d8%a7%d8%aa

 

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، با توجه به تعرفه نرخ خدمات فناوری اطلاعات در سال 95 تمامی خدمات نرم‌افزاری، مشاوره‌ای، خدمات فنی سخت‌افزار، خدمات فنی شبکه و مرکز داده Data Center، خدمات امنیت اطلاعات، آموزش‌های تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و خدمات فضای مجازی 14 درصد افزایش یافته است. به علاوه در صورت بروز هرگونه تخلف از بندها و تعرفه‌های منتشرشده، موضوع در شوراهای انتظامی استانی قابل‌پیگیری است.

با احتساب تورم در سال جدید تمامی خدمات در بخش‌های مختلف 14 درصد افزایش یافته است.

با توجه به این موضوع که در محیط‌های فریلنسینگ مثل پارسکدرز همواره قیمت رقابتی در کنار تجربه بالا یک مزیت محسوب می‌شود، هر دو طرف باید تلاش کنند که سطح قیمت‌ها به نرخ استاندارد خدمات فناوری اطلاعات نزدیک شود. افزایش سطح قیمت‌ها یک شبه و در یک بازه زمانی کوتاه ممکن نخواهد بود و باید به تدریج و با توجه به سابقه، مهارت و رزومه مجری‌ها انجام شود.

مشاهده نرخ خدمات فناوری اطلاعات

مشاهده خبر

امتیاز دهید

ارسال شده در 05 مهر 1395

یک دیدگاه برای “نرخ خدمات فناوری اطلاعات در سال 95”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *