هزینه رعایت نکردن ادب چقدر است؟

یکی از ملزومات زندگی اجتماعی رعایت ادب و احترام متقابل است. هیچ کس در محیطی که ادب حکم فرما نیست احساس آرامش و راحتی ندارد، خصوصا اگر آن محیط یک محیط کاری باشد. متاسفانه در جامعه مجازی که روابط از حالت رو در رو خارج می‌شود و شناخت از افراد تنها به نام، ایمیل و عکس پروفایل آنها محدود می‌شود انسان‌ها راحتتر خوی خودشان را نشان می‌دهند و به راحتی بدون رعایت شان محیط و طرف مقابل شروع به بی‌ادبی می‌کنند.

آیا تا به حال فکر کرده اید که “هزینه رعایت نکردن ادب چقدر است؟”

 

 

در زمان دریافت پیشنهاد قیمت

در برخی از پروژه های پیشین دیده شده زمانی که خریدار پیشنهاد قیمتی بالا از سوی مجری (فریلنسر) دریافت می کند شروع به بی ادبی و توهین به شخص مقابل می کند.

بله این امکان وجود دارد که مجری به دلیل نداشتن تعریف درستی از پروژه این قیمت را ارسال کرده است، اما به این موضوع هم فکر کرده اید که شاید مجری امکان و یا پشتیبانی خاصی را برای شما در نظر گرفته است؟ شاید تنها با صحبت کردن و پرسیدن علت، با آن مجری بر سر قیمتی مناسب به توافق برسید یا متقاعد شوید که سطح قیمت را افزایش دهید.

 

وجود نقص یا ایرادی در پروژه

در پارسکدرز کلیه گفتگوهای شما قبل از گروگذاری و پس از آن در قسمت پیام ها ذخیره می شود و طرفین پروژه و تیم پارسکدرز به آن دسترسی دارند. بنابرین زمانی که شما متوجه نقصی در پروژه می‌شوید و یا خریدار درخواست مواردی بیش از توافق اولیه را دارد، تنها کافی است به پیام ها رجوع کنید و به شخص مقابل قراردادهایتان را یادآوری کنید. در نهایت در صورت عدم توافق می توانید درخواست وساطت/ داوری دهید. آیا هنوز نیاز به بی ادبی است؟

در پارسکدرز بارها شاهد بوده ایم که مشکلات به دلیل خوش اخلاقی طرفین به سرعت حل شده اند.

 

در داوری

زمانی طرفین پروژه به داوری می آیند که مشکلی در روند انجام پروژه وجود داشته باشد و دو طرف به تنهایی توانایی حل آن را نداشته باشند. در این مرحله تیم داوری با بررسی پیامها ، موارد تحویل داده شده تا آن روز و صحبت با طرفین پروژه، رای خود را صادر می کند. هر دو طرف حق صحبت کردن و بیان نظر و مشکلات را خواهند داشت. سوال این است که در این پروسه توهین و بی ادبی چه کمکی به روند داوری خواهد داشت؟

در صورت مشاهده توهین، بی ادبی و هتک حرمت داوری به صلاحدید خود و در جهت حکم فرمایی ادب یک هفته رسیدگی به امور را تعویق خواهد انداخت.
در صورتی که اصرار به توهین و بی ادبی برای داوران پارسکدرز محرز شود حساب کاربری شما محدود خواهد شد.

حتی اگر شما برای بی‌ادبی کردن متحمل هیچ ضرری نشوید آیا شخصیت اجتماعی شما اجازه این کار را به شما می دهد؟ آیا بعد از این کار هنوز می توانید به خود لقب حرفه ای بدهید؟ آیا به عنوان یک فعال در جامعه مجازی اجازه ورود به این فضا را به کودکان و خانواده خود می دهید؟

3.6/5 - (34 امتیاز)

ارسال شده در 18 تیر 1394

31 دیدگاه برای “هزینه رعایت نکردن ادب چقدر است؟”

  • یکی دیگه از ملزومات رعایت انصاف هست .
    پروژه ای داشتم با عنوان قالب سایت دانشگاه آزاد که به خاطر تاخیر یک روزه به داوری داده شد . بدون اطلاع به من و بدون ارسال هیچ پیامی داوری امتیاز 3 برای بنده منظور کرد . این در حالی بود که به واسطه نداشتن اطلاع این سفارش دهنده بدون پرداخت هزینه کل کار رو از بنده گرفت و الان هم قالب روی سایت دانشگاه نصب هست . من همیشه می رم نگاه می کنم قالب رو . مدیونید اگر فکر کنید به روح اموات داور یا سفارش دهنده در دلم بی احترامی می کنم

    • سعی کنید که دیر کرد نداشته باشید ولی اگرم تاخیر کردید قبل از ارسال پروژه از خریدار بپرسید که می خواد فایل رو بفرستید یا نه ، چون شما اگه بعد اتمام مهلت خاتمه کار رو اعلام کنید طرف هم می تونه دبه کنه

  • لطفا امکان اینکه پروژه پس از تحویل کار و آزاد سازی پول و رای کاملا بسته شود به سایت اضافه کنید

  • با سلام و عرض ادب
    من بشخصه از رعایت ادب و احترام و خوشرویی با دیگران، حتی زمانی که دیگران عصبانی و بی ادبی از خود بروز دادند همیشه خیر و خوبی دیدم.
    البته بوده زمانی که من به اصطلاح با ادب هم یه جاهایی غافل شدم ولی طرف مقابلم خدارو شکر همیشه توی اون موقع ها آدم حسابی بودنند.
    انصافاً ما باید با دوست داشتن همدیگه و رعایت اصول اخلاقی، محیط زندگی و کار خودمون رو برای هم گوارا و لذت بخش کنیم.
    برای من خیلی جالب بود (البته انتظار هم میره) که یه پرتال بزرگ ایرانی مانند پارسکدرز به کاربراهای حرفه ای به این مبحث طلایی (ادب و اخلاق) توجه ویژه داشته باشه. زنده باد ایران و ایرانی و زنده باد پارسکدرز و کاربرهای حرفه ایش و شما کاربری که الن داری این مطلب رو مطالعه میفرمایید.

    • ع.ر کاملاً درست فرمودند / ایشون استاد سئو کاربردی (استاد قوانین نانوشته گوگل) هستند. مخلصیم استاد.
      اما:
      در پاسخ دوست عزیزمون که متاسفانه اسمش رو از سر خشم انتخاب کرده (قاتل)
      یک کلام ختم کلام : اگه کسی حقت رو بخوره، (حقت رو خدا بهت برمیگردونه و میزاره وسط سفره، توی زندگیت یا توی جیبت یا داخل بدنت مثل سلامتی و هزاران نعمت دیگه که پیدا و پنهانه) دوست عزیزم: بر عکس همین داستان شما برای من هم اتفاق افتاد – یه پروژه ای رو دادیم یه جایی توی بیرجند و حتی تقریباً سه میلیون تومن هم در سه مرحله واریز کردم به حساب همون شرکت پاپتی (اعتماد زود هنگام قبل تحویل کار) – از قضا پروژه افتاد دست یه پسر بچه و کار ما رو خراب کردن (بنام و-ک) خدایش خیلی صبوری کردم – حتی یک کلمه ناسزا هم نگفتم و نه شکایتی و … توی دلم گفتم خدایا اگه تو ازش راضی هستی من هم راضیم و نخواستم غرورش رو بشکنم – خودم رفتم دنبال دانش اون پروژه و به هر زحمتی بود تخصصش رو بدست آوردم – خدایش خدا چندین برابرش رو همون سال بهم داد و همینطور داره میده و این از برکت همون بخاطر خدا بخشیدن هستش (کارم عکاسی و طراحی سایت و سئو و مسائل مرتبط هستش) – (اگه خدا بخواد دشمن آدم، سبب خیر آدم میشه) الان که دارم اینو میگم اشک تو چشام جمع شده – با توجه با اینکه خیلی ها از اعتماد من سو استفاده کردند اما خدایش هیچ وقت لنگ نموندم و دوستان اینو بدونید هیچ کاری، هیچ کاری، هیچ کاری بی مزد نمیمونه و مطمئن باشین خدا خیلی بزرگتر از اونی هستش که تو فکرمون بیاد. دوست عزیزم، اینبار از دریچه توکل و گذشت و سپاسگذاری بابت ذهن قدرتمندی که خدا بهت داده به (قالب سایت دانشگاه آزاد نگاه کن) و این رو بدان اونقدر کارتون حرفه ای و بزرگ بوده که ورداشتند برا همچین جایی – نگاه تو به جلو، به انتهای جاده باشه و (این موارد رو بزار به حساب هزینه آموزش برای بهتر شدن) و مطمئن باش خدا قلبت رو از محبت و نورش پر میکنه و برات سخت ترین کارهای دنیا رو آسون و دلنشین – شاد باش – زنده باد ایران و زنده باد ایرانی – همونهایی که درستکارند و کارشون خیلی درسته مثل بچه های پارسکدرز، مثل همین دوست عزیزمون و سایر دوستان پارسکدرزی

  • “با اینکه خیلی ها از اعتماد من سو استفاده کردند اما خدایش هیچ وقت لنگ نموندم و دوستان اینو بدونید هیچ کاری، هیچ کاری، هیچ کاری بی مزد نمیمونه و مطمئن باشین خدا خیلی بزرگتر از اونی هستش که تو فکرمون بیاد. دوست عزیزم، اینبار از دریچه توکل و گذشت و سپاسگذاری بابت ذهن قدرتمندی که خدا بهت داده به (قالب سایت دانشگاه آزاد نگاه کن) و این رو بدان اونقدر کارتون حرفه ای و بزرگ بوده که ورداشتند برا همچین جایی – نگاه تو به جلو، به انتهای جاده باشه و این موارد رو بزار به حساب هزینه آموزش برای بهتر شدنو مطمئن باش خدا قلبت رو از محبت و نورش پر میکنه..” اینها که این دوست فهیم گفته اند واقعیت محض است .من هم با همین اعتقاد زندگی کرده ودقیقا همین اتقاق هارا هم درزندگی تجربه کرده ام .گذشت و بخشیدن ونگاه انسانی همیشه راهگشاست .. ,یادتان باشد حتما حساب و کتابی د رکارهست!! و تردید نکنید ..حتی یک لحظه.. که “هرچه بکاری همان را درود خواهی کرد”

  • من که هرچی احترام به دیگران گذاشتم، نتیجه‌ی برعکس دیدم. خیلی‌ها نه لیاقت احترام دارند و نه جنبه‌شو. اینها رو بهشون که احترام میذاری خیال میکنن در جایگاهی هستند که ما فهمیدیم ولی خودشون خبر ندارند. من قرار میذاشتم سر دقیقه ‌ای که گفته بودم، میومدم، دیگران اصلن براشون مهم نبود که حرفی زدند. من اگه یکی یه سوال رو جواب بده، کلی وقت تشکر میکنم، دیگران سرشون رو میندازند مثل چی میرن. من یک ریال به کسی بدهکار باشم تا بهش پس ندم از ذهنم خارج نمیشه، دیگران راحت حق خوری میکنن و .. چندین سال پیش میگفتم اگه یکی رو پیدا کنم که شخصیت مثل خودم رو داشته باشه، غلامش میشم. زد و اتفاقی با یکی از نزدیکانم شراکت پیدا کردم و دیدم که خیلی از من مردتره. اون بنده خدا چندساله از دنیا رفته، یه روز نشده که براش فاتحه نخونم.

  • با سلام و احترام
    بنده سعی کردم همیشه با خوش قولی، کیفیت و انصاف زمینه ای برای ادعای مشتری فراهم نکنم. البته اگر من این سه اصل رو هم رعایت نکنم باز توجیهی برای بی احترامی نیست. متاسفانه فرهنگ جامعه ما پر از بی ادبی و بی احترامی هست و خیلی ها فقط نمایش بازی می کنن و نقاب رو چهرشون هست، تا وقتی که فکر می کنم کسی یه ذره خطا کرده خودشون رو محق میدونن. قطعاً داوری کار ساده ای نیست و سایت هم مسئولیت سنگینی در این قبال دارد. به نظرم وظیفه بنده بعنوان مجری فهم دقیق خواسته مشتری است و اگر حتی نیاز به وقت اضافی دارم باید از ایشان درخواست کنم تا ببینم چه نظری دارند.
    برای همه عزیزان آرزوی موفقیت دارم

  • امیدوارم داوری که می گویید به عدالت برای همه صورت بگیرد. و شاهد بی ادبی و بی هرمتی به هیچ کس نشویم داوران هم اگر انصاف و عدالت را رعایت کنند و کمی صبور تر برخورد کنند به نظرم خیلی از مشکلات حل می شود.

  • به هر حال داوران هم بسیار زحمت می کشند و از مسئولین محترم این سایت نهایت تشکر و قدر دانی را می کنیم
    هرکس بدی کند به خودش بدی می کند.

  • جسارتا من میخوام عرض کنم گاها داورها شاید نوع رفتارشون تعجب برانگیزه یکی از دوستان من رو بخاطر اینکه مبلغی اضافه ریخته بود و بعد میخواست پسش بگیره بلاک کردن کسی ک خیلی ارزآوری هم داشت واسه مجری ها
    البته حتما صلاح بوده نمیدونم
    در کل رعایت ادب نشانه شان و منزلت ما ادمهاست
    همگی رو ب خدای منان میسپرم و امیدوارم پیروزی و موفقیت روزافزون نصیب یکایک عزیزان باشه

  • پیامبر عزیز اسلام می فرمایند:
    حتی بی ادبی را هم با ادب و محترمانه پاسخ دهید که شخصیت شما حفظ می شود و بالا می رود

  • من هم این مشکل را بر خوردم . کار را تحویل مشتری میدهیم اما بخاطر مرض مشتری نه تنها اعلام پایان کار نمیزنه بلکه وقتی به داوری مراجعه میکنم بهانه های بنی اسرائیلی میاره بعد بخاطر تاخیر نظر داور کار به فحش و فحاشی میکشه بعد آدم عصبی میشه و باز بخاطر تاخیر داور ممکنه ناخواسته توهین به داور هم بکنه.
    بعد (( سر من )) داور هم با من قهر کرد میگه برو مرجع قضایی چون توهین کردی.

    خدایی این درسته. وسط دعوا که نرخ تعیین نمی کنند.

  • سلام وقت شما عزیزان بخیر.
    بنده یک پروژه ی ترجمه ی 5500 کلمه ای داشتم و یک روز زمان. با خریدار صحبت کردیم و به نتیجه رسیدیم و بنده انتخاب شدم. کار رو شروع کردم در حالی که هنوز خریدار مبلغش رو واریز نکرده بود و گروگذاری رو انجام نداده بود. خلاصه از بد روزگار سایت پارس کدرز 5 ساعت بعد از شروع کار بنده قطع شد به صورت سراسری و منم خب نمی دونستم که آیا ایشون گروگذاری کرده که بنده ادامه ی کار رو پیش ببرم یا نه. ولی من تا 7 درصد کارش رو پیش بردم و یک ساعت مونده به تحویل کارش سایت باز شد دیدم هنوزم که هنوزه گروگذاری نکرده و من شب قبلش رو نخوابیدم برای انجام کار ایشون. خلاصه به خریدار گفتم لطفا گروگذاری کنید تا کارتون رو تموم کنم ارسال کنم و منتظر موندم و تو همین حین دیگه پشت سیستم خوابم برد. چون مبلغ پروژه هم بالا بود نسبتا 500 تومن بود. وقتی بیدار شدم انواع تهمتها رو روی صفحه ی لپ تاپم دیدم که نمی گم چی گفت اما صحبتش این بود که توی که انلاین هستی چرا پروژم رو ارسال نمی کنی..گروگذاری هم کردم دیگه بفرست..بماند که چقدر عصبی شدم ولی دریغ از یک توهین کوچیک. فقط گفتم بهش من 24 ساعت از الن وقت دارم انجام بدم کار رو. و دیگه نذاشت حتی بگم چرا 30 درصد کارش مونده و علت چی بوده. و چه کیفیتی هم داشت پروژش واقعا. خلاصه به داوری شکایت کرد ایشون. بعد رفت سراغ این موضوع که من از گوگل ترنسلیت استفاده کردم و کپی پیست کردم و انگار که می خواست انتقام بگیره. در حالی که یک ایراد گرامری هم وجود نداره در این پروژه. و این هم بماند که الان یک ماهه ازگاره که مبلغ بنده ازادسازی نشده و داوری یکبار رای به نفع من داده و ایشون دو مرتبه درخواست بازداوری داده و منم نیاز دارم به پول شدیدا بنا به دلایلی و نمیدونم بعد از یک ماهی که گذشته کی قرار هست حقم به بنده برگرده. و ایشون از افرادی هست که دلال پروژه هست و این یک حقیقت هست و نه توهین و یا چیز دیگه ای. یک جقیقت. 176 پروژه ی ثبت شده داره. انواع توهین ها رو به بنده در این مدت داوری جلوی داور حتی به بنده کرده و همچنان در سایت فعال هست. و من تعجب می کنم که ایا این فرد رو پارس کدرز نباید جلوی فعالیتش رو بگیره ؟ متاسفانه بنده دارم یه مقدار ذهنیتم ناخواسته منفی میشه . در واقع شما هم بودید همین ذهنیت بنده رو پیدا می کردید قطعا.
    ببینیم خدا چی می خواد.

  • فقط اینو میتونم بگم نزارید کارتون بکشه به داوری، چون اصلا تخصص ندارند و فقط به پیام ها نگاه کردن و داوری کردن اصلا منطقی و به انصاف نیست. و من مجری به خاطر موندن سابقه داوری و اطمینان از بی عدالتی و مبتدی بودن ان ها در زمینه کاری ترجیح میدم هیچ پولی رو نگیرم و لغو پروژه بزنم. دیدم ک میگم و حتما مجری ها درد منو میدونن. بعضی از مشتری عگها چون تخصص ندارن و مخصوصا تو برنامه نویسی هر چقدر هم براشون زحمت بکشی نمی فهمند. من سعی کردم و میکنم از کسایی پروژه بگیرم که خودشون اطلاعاتی در این زمینه داشته باشند و این کار رو با چندتا سوال میشه فهمید. البته استثنا باز هم هست. اخر کلام هیچ وقت کامل پروژه رو تحویل ندید و با ارسال فیلم یا خروجی سعی کنید به مشتری اطمینان بدید که کارش بدرستی انجام شده یا یک کلاس یا تابع نمیدونم یکاری کنید ک مشتری هم اطمینان کنه کارش بدرستی انجام شده و هم به شما نیاز داشته باشه. اگر واقعا کارت مورد تایید بود حتما ب خوبی تموم میشه.

  • با سلام خدمت تمامی دوستان
    ذکر چند نکته
    یکدر مورد توهین ما شنیدیم و دیدیم. مثلا در پروزه ای خانمی بدون گروگذاری وجه تایپی به بنده دادن و به ازای هر صفحه فلان قیمت توافق شد و گفتن چون بر اساس صفحه است بعد از تحویل هزینه رو میدن منم اعتماد کردم و تحویل دادم. ایشون به همه مجریها ایدی تلگرام داده بودو به من نیز. من هم کار رو توی پارسکدرز ارسال کردم براشون. فایل دومی برای تایپ فرستادن. بعد از یک ساعت من بهشون تو همین سایت گفتم که وقت ندارم و به مجری دیگه ای بده و دیگه خبری از ایشون نشد تا دو سه روز که دیدم تو سایت و تلگرام هر چی از دهنشون دراومده و لایق خودش بوده بار من کردن و نوشتن الان چه وقت خبر دادنه در حالیکه من گوشزد کردم که همون موقع یک ساعت بعد بهتون خبر دادم دید بهونه نداره میگفت شما باید تو تلگرام به من خبر میدادی. کاری ندارم هزینه اش رو نداد من به دلیل توهین های ایشون با داوری شکایت کردم گفتن رسیدگی میشه اما تا الان بعد یک ماه چیزی ندیدم.

  • من هم دقیقا اینوقبول دارم. من در 99% درصد پروژه ها دیدم رای به نفع کارفرما صادر شده. میدونید چرا اینجوریه؟ چون اگه رای بر ضرر خریدار صادر بشه این احتمالو میدن دیگه پروژه تو سایت نیاره و ببره جای دیگه و این یعنی ضرر. پس راه حل چیه؟ قربانی کردن مجری. نمونه برای خودم:
    تو پروژه ای قرار بود اصلاحاتی در یک فایل انجام بگیره و همچنین بخش هایی اضافه بشه. من قبل از تایید پروژه و گروگذاری فایل رو باز کردم دیدم کامنتی مبنی بر اصلاح نداره و همونموقع بهشون گفتم فایل کامنت نداره ایشون اصرار داشتن که اخلش هست منم رو حرف ایشون دیگه چک نکردم. مدت پروژه یک هفته بود. یک روز مونده به موعد تحویل من دوباره برای انجام کار فایل رو باز کردم دیدم کامنت نداره و بهشون پیام دادم و پیامک اضطرای هم فرستادم. دیدم روز بعد یعنی همون روز تحویل جواب دادن شما باید الان چک کنید کامنت نداره و دیدم فورا بی هیچ حرف و حدیثی داوری زده و گفته کار من ده روز دست مجریه تازه الان میگن کامنت نداره در حالیکه من همون ورز اول اینو بهشون گفته بودم. ایشون در جواب حرفهای من نوشتن چطور میشه تو چند ساعت کار رو جمع کرد؟ در حالیکه اگه شب قبلش فایل درست بود من کار رو تا صبح تموم میکردم چون معمولا شبها پروژه ها رو انجام میدم و حتی تو چند ساعت مونده به پروژه هم میتونستم انجام بدم اما دیدم در عین ناباوری رای به نفع ایشون صادر شد در حالیکه چند ساعتی از پروژه هم وقت مونده بود. حالا سوال من از دوستان اینه با توجه به سوالاتم در زیر داور بشند و قضاوت کنند و بدون جانبداری رای صادر کنند:
    1- آیا وظیفه مجریه که صحت فایل آپلود شده رو بررسی کنه یا خود خریدار؟
    2- آیا هشدار من همون روز اول مبنی بر عدم وجود کامنت در فایل، موجه نبوده؟
    3- خریدار در صورتی که از موعد پروژه بگذره یا پروژه بی کیفیت باشه میتونه به داوری شکایت کنه. دیگه چکار داره کار توی چند ساعت و چه موقع توسط مجری انجام میشه؟! اگه بعد تحویل بی کیفیت بود یا از وقتش گذشت بعد داوری میزد و رای به نفعش صادر میشد در حالیکه هیچ کدوم از اینا نبود. شاید من کار توی دو روز رو بتونم توی دو ساعت جمع کنم. شاید ما یه تیم باشیم اصلا.
    اما با تمام این اوصاف دیدم داوری اذعان کرد که من باید صحت فایل رو قبلا چک میکردم نه روز قبل از تحویل پروژه در حالیکه چک هم کرده بودم و هشدار هم داده بودم. در جواب گفتم باشه من باید چک میکردم و نکردم الان فایل درست رو بدن من تا سه ساعت که مونده به پروژه باز تحویل میدم با کیفیت و در اسرع وقت. دیدم که بدونهیچ جوابی رای به نفع ایشون در عین ناباوری صادر شد. حالا چرا به نظرتون؟ به دلیل همون چیزی که در خط اول نوشتم. شما بگید نظرتون رو و داور بشید طبق این مواردی که گفتم.

    • در خصوص فرایند داوری باید چند نکته رو یادآور بشم.

      1- داوری در پارسکدرز رایگان هست و بابت داوری هزینه ای از طرفین دریافت نمیشه. این رو با کلیه پلتفرم های مطرح داخلی و خارجی مقایسه کنید.
      2- زمانی که رای به نفع کارفرما صادر میشه پارسکدرز هیچ پورسانتی دریافت نمیکنه.
      3- تجربه 14 ساله به ما آموخته که چطور به محور اعتدال نزدیک باشیم.
      4- در مملکت مشکل کمبود تخصص و مهارت وجود داره و پارسکدرز تلاشی برای جانبداری از کارفرما نداره.

  • البته پبشاپیش از زحمات دست اندرکاران و حتی داورانی که عدالتم برایشان آرزوست و علی الخصوص پشتیبان های خوب سایت به خاطر این سایت خوب که در این شرایط گرونی کمک حال جوانان بیکار شده کمال تشکر و قدردانی را دارم 🌹🌹🌹🌹

  • امیدوارم اینجوری باشه که شما میگید
    به شخصه 4 تا داوری داشتم دو تا مال سال قبل و به دلیل مشکل بود نتونستم تحویل بدم
    دو تای بعدی هم در مورد زمان
    اما بحث من رو پروزه آخره که توضیح دادم چجوری بوده
    بله شاید ما کمبود تخصص داشته باشیم اما همه سعی و تلاشمون رو میکنیم که پروژه ها با بالاترین کیفیت و در اسرع وقت تحویل داده بشه و میفیت و اعتبار این سایت خوب بالاتر بره. مجری های خوب و باتخصص در این سایت کم نیستند.
    به هر حال امیدوارم در داوری ها طبق صحبتهای طرفین و بررسی تمام نظرات و جوانب رای صادر بشه و به قول خودتون در راستای نزدیک شدن به عدالت باشه
    ممنون از زحمات دست اندرکاران سایت، پشتیبان ها و حتی داورانی که رایگان داوری میکنند

  • بنظر من باید در درج رای به مجری و انتقال به داوری دقت کنید و به امتیازهای مثبت طرف نگاه نکنید چون بعضی ها که دخیلی ادعاشون میشه تو پارکدز , خارج از چهار چوب پارس کدز گرگ درنده هستن و انگار میخان فقط پول بگیرن و در برن و بعد با باج یا مبلغ اضافی کارتون رو شاید انجام بدهند

  • سلام وقتتون بخیر
    مجری پارسکدرز هستم
    و نمیدونستم کجا باید انتقاد و پیشنهاد رو ثبت کنم
    کاش یک جوری میشد که وقتی پروژه روتحویل میدیم و کارفرما تایید میکنه پذداخت هم میکنه بعد از دوماه نیاد دوباره رو سرمون اوار بشه بین هزار تا کار و مشغله ازمون بازخواست پروژه رو داشته باشه وقتی عینن دوماه گذشته خودش تایید کرده و امتیاز داده
    و مجبور بشیم دوباره براش از نوع بدون هیچ چشم داشتی صرفا چون قبلا برامون پول زده کار رو انجام بدیم
    این مشکل رو حل کنید

  • با سلام و درود بیکران به مهندسین عزیز و اساتید
    خانم مهندس و اقای مهندس برنامه نویس خداوند توان و عرضه برنامه نویسی بهت داده نوش جونت مثل شیر مادر ولی انصاف خداوکیلی کار بدون باگ و امنیتی تحویل بدین سعی نکنید فقط بفکر در رفتن باشید البته خدای هیلی ها هم هستن که وجدان کاریشون لایک داره شما اینگونه کار کن کن شب وقتی میخوای بخوابی عذاب وجدان نداشته باشی
    مشتری محترم این قسمت صحبتم با شماست که خودمم جز مشتریها هستم انسان جماعت گوشتش تلخه زبانشم تلخ باشه وا ویلا چه فایدای داره پس سعی کنیم کار این بزرگواران بی منت نکنیم
    هم وطن عزیز بهتون افتخار میکنیم در کنار کارت با وحدان کاملت کار کنی نه با عذاب وجدان شبهات
    گل باشین عمر گل نداشته باشین

  • کاش مجری های سایت سوادشون بالا باشه. پروژه من را مجری انجام داده، بعدش ازش سوال میپرسم، در جواب میگه باید پروژه را چک کنم. بعد از چک کردن میگه این قسمت مهم نیست و یک جواب کلی میده.
    دوباره یه سوال دیگه میپرسم میگه اون قسمت دلخواهه. یعنی کلا مجری پروژه را رو هوا انجام داده. پولشو گرفته و خیالش راحت شده دیگه جواب درست هم نمیده. پشتیبانی سایت هم اصلا حمایت نمیکنه.
    این پولا خوردن داره ؟؟؟ من پول دادم پروژه دقیق تحویل بگیرم. اما مجری انقدر بیسواده که برای روشی که انجام داده، دلیل و مدرک نداره. تازه ادعا داره درس و پروژه داره و وقتبررسی نداره.
    شاید یه کارفرمایی باشه که زیاد دقت براش مهم نباشه. اما برای کارفرمایی مث من که میخوام دقیق بدونم چی به چیه، سواد مجری خیلی کمه.
    چرا باید چنین مجری ای در سایت فعالیت داشته باشه؟

  • بنظرم چون کار زیاد نیست و فریلنسرها میخوان برای هرروز کار مبلغ روزمزدشون رو بگیرن قیمت بالا میدن و غیر منطقی یا بعضیاشون شرکتن و بعنوان فریلنسر تو اینجا دنبال پروژه ان .. باور می کنید برای پروژه کوچک اندروید حداقل ۲ میلیون طلب می کنند در صورتیکه خارج از انصافه !!!

  • جا داره منم یه چیزی بگم شاید کوچیک،کم اهمیت و ناچیز اما مهمه در مورد داوری
    داوری نتایج بررسی شکایت رو به مجری نمیگه،من دوبار توهین شنیدم دوبار گزارش دادم جدای از نگرفتن جواب پروفایل ها فعال هستن
    مثلا یه مشتری اپ ممبر گیر میخواست که به پنل وصل بشه حداکثر مبلغشم 750 هزار تومن بود – خب من خدمات SMM میفروشم و پنل دارم،خودم برنامه نویس نیستم اما همکار برنامه نویس علی الخصوص در این زمینه دارم
    بهش گفتم چند میلیون اپت و باید بنویسی،ربات تلگرام میخوای بایئد اونم کم کم 500 تا یه تومن پول بدی،بعد جدای از هزینه آپدیت ها و برطرف کردن باگ، شما برای اپت یوزر میخوای،اون موقع هزینه یک کا یوزر گیری بین یک و نیم تا دوتومن بود،بهش گفتم پیشنهاد میکنم برنامه نسازی،پنل بسازی با سایت که خیلی خیلی هزینه ش کمتره
    گف نه نمیدونم تو دزدیه و مگه سر گردنه ست یکی پیشنهاد داده همه اینا 750 تومن! دقت کنید،نوشتن اپ + نوشتن ربات + یوزر گیری 750 هزار تومن (من که باور نکردم)
    ما شدیم آدم بده که پروژه هامون تا حالا خداروشکر به داوری نکشیده پروفایل و عکس و رزومه و نمونه کار و… همه و همه مشخصه،اون آقا یا خانم معلوم نیس کیه به ما تهمت زد و درخواست پیگیری دادم انگار نه انگار!
    من توقع ندارم بخاطر دوتا حرف خیلی ببخشید “مفت” داوری بیاد معرکه راه بندازه برای طرف،ولی حداقل اعلام کنید بررسی کردید،حداقل یه هشداری چیزی توی پروفایل باشه،خدا نکنه فقط کار من به داوری بکشه،اینجا رو نمیدونم ولی متأسفانه توی پونیشا به داوری کشید کارم 50 50 رأی دادن که به نظر من عادلانه نبود،در حالیکه تمام مدارک رو ارسال کردم،تازه هزینه هم گرفتن
    در کل،ان شالله که درست بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *