وضعیت کاربران پارسکدرز از نگاه آمار

پارسکدرز بیش از 29 هزار کاربر دارد که فعالیت آنان تاکنون منجر به انجام بیش از 9300 پروژه متنوع در شاخه های گونان شده است. در ادامه آمارهایی از مهمترین شاخصه های عملکردی کاربران پارسکدرز در طی یک سال اخیر برای شما مخاطبان درج شده است. این آمارها می تواند مبنایی برای سنجش بازار و انتخاب مسیر فعالیت در آیند قرار گیرد.

کاربران جوان

بر اساس آمار استخراج شده مشخص است که اغلب کاربران سایت جوان هستند. درصد زیادی از این افراد دانشجو هستند و این مورد به خوبی مشخص می کند که ایام دانشجویی یکی از مقاطع مهم و بسیار تاثیر گذار در فعالیت به صورت آزادکاری است.

همچنین بر اساس سایر آمارهای موجود آمار کاربران رده سنی 26 تا 30 سال نسبت به سال قبل در حدود 4 درصد رشد داشته است.

بازه-سنی

اعتماد و نیاز حرف اول را می زنند!

بر اساس آمار استخراجی از نظرسنجی ها و همچنین سیستم آمارگیر پارسکدرز، بیشترین حضور کاربران جدید در سایت از طریق معرفی سایت از جانب کاربر فعلی سایت به دیگران صورت می پذیرد که این نشان از ایجاد اعتماد و رغبت در بین کاربران است.

مورد بالا در کنار آمار حضور از طریق بنرهای تبلیغاتی خود گویای بسیاری از حقایق است که می تواند برای سایر کارآفرینان جوان به عنوان یک ملاک تصمیم گیری مطرح شود.

طریقه-آشنایی

رونق هر چه بیشتر فعالیت به صورت آزادکاری

آمارهای استخراجی رشدی 5 درصدی در آزادکاری به صورت تمام وقت نسبت به سال پیش را نشان می دهد. همچنین در بازه بین 20 تا 50 درصد شاهد رشد 3 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم. پیش بینی ما برای سال آینده این است که در بازه 20 تا 50 درصد دست کم شاهد رشد ده درصدی باشیم. البته یکی از ارکان این رشد امکانات و ظاهر جدید پارسکدرز است که به زودی رونمایی خواهد شد.

درآمد-پارسکدرزنوع سرویس اینترنت

خوشبختانه استفاده از سرویس اینترنتی ADSL در بین کاربران رشد قابل توجهی داشته. نکته مهم دیگر حضور کاربران با استفاده از موبایل دیتا است. ما کماکان شاهد رشد این دسته از کاربران هستیم و همین مورد در طراحی جدید پارسکدرز نیز مد نظر بوده است.

سرویس-اینترنت

همچنان ویندوز در صدر است!

مانند سال های قبل کماکان سیستم عامل ویندوز به عنوان شاخص ترین سیستم عامل مورد استفاده کاربران پارسکدرز مطرح است. البته بیشتر کاربران بخش آبی و بنفش رنگ را کاربران موبایل تشکیل می دهند که جمعیت این دسته از کاربران در حدود 6 درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل افزایش یافته است.

سیستم-عامل

رقابت نزدیک فایرفاکس و کروم

خوشبختانه مرورگرهای استاندارد در صدر مرورگرهای پر کاربرد قرار دارند. نکته حائر اهمین دیگر افت 20 درصدی استفاده از مرورگر اینترنت اکسپلورر در بین کاربران پارسکدرز است. بیشترین کاربرانی که کماکان از مرورگر اینترنت اکسپلورر بهره می برند مترجمین و تایپیست های سایت هستند.

browser

 

امتیاز دهید

ارسال شده در 17 شهریور 1394

2 دیدگاه برای “وضعیت کاربران پارسکدرز از نگاه آمار”

  • سلام و عرض ادب خدمت مدیران گرامی پارسکدرز؛
    انتقاد: زمان شروع وضعیت ویژه برای مجری:
    مجری ویژه شدن به ساعت حساب نمیشه متاسفانه و به روز حساب میشه، مثلا من امروز ساعت 9 صبح ویژه شدم اما زمان ویژه شدن و میزنه از 9 ساعت پیش یعنی 12 بامداد؛
    حال فرض کنید به طور مثال 60 مجری بخوان ساعت 12 ظهر مجری ویژه بشن، که این کار باعث میشه 12 ساعت از تایم ویژه شدنشون کم بشه و در نتیجه 60 ضرب در 12 میشه 720 ساعت که تقسیم بر ساعات روز بکنیم که 24 ساعت هست میشه 30 روز!! تکلیف این یک ماه معلوم نیست که چرا باید از جیب مجریان عزیز این سایت بره!
    پیشنهاد: لطفا زمان ویژه شدن مجریان رو به ساعت حساب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *