عبور از مرز 10 هزار پروژه!

با همراهی شما تاکنون بیش از 10 هزار پروژه توسط هزاران مجری انجام شده است. ما در ابتدای راه خود باور داشتیم که با ارائه بستری برای برونسپاری پروژه ارزش های زیادی تولید می شود و بسیاری از متخصصان در سراسر کشور شانس کسب درآمد خود را افزایش خواهند داد.

 پارسکدرز
سکوت کردیم و در عمل اشتغالزایی را رونق دادیم، زمینه ساز پاسخگویی به نیازها شدیم و تا جایی پیش رفتیم که پارسکدرز برایمان تبدیل به عشق شد. رسم عاشقی است که هر چه در توان داریم برای رشد پارسکدرز صرف کنیم.

 

از اینکه در کنار ما هستید واقعا خوشحالیم.

10000 tayi

نسخه جدید پارسکدرز

در طی شش ماه اخیر تیم پارسکدرز با نهایت توان خود مشغول بازطراحی و بهبود پارسکدرز بوده است. تصویر زیر پیش نمایشی از صفحه نخست پارسکدرز است. به زودی پارسکدرز با امکانات جدید و ظاهری مدرن رو نمایی خواهد شد. منتظر بمانید…

 

 

parscoders
پیش نمایش نسخه جدید پارسکدرز برای صفحه نخست

 

داشبورد پارسکدرز
پیش نمایش نسخه جدید داشبورد پارسکدرز
امتیاز دهید

ارسال شده در 09 آذر 1394

5 دیدگاه برای “عبور از مرز 10 هزار پروژه!”

  • سلام
    واقعا وب سایت شما عالیه
    نسخه جدید هم عالیه حالا فونت ایران سن سریف استفاده میکردید عالی تر میشد
    پایدار باشید

  • با عرض سلام و خسته نباشید خدمت گردانندگان محترم سایت.
    سوالی در مورد 10 مجری برتر که در سایت نمایش داده می شوند داشتم. معیار انتخاب این 10 مجری چیست؟ صرفا رتبه ی آنها در سایت و مجری ویژه بودن و یا معیار دیگری هم برای انتخاب و نمایش این 10 نفر وجود دارد؟
    با تشکر از پاسخ دهی شما.

  • خدا قوت
    پارس كدرز هميشه ايده ها و تيم خيلي خوبي داره
    ايشالا كه پيشرفت روز به روز حاصل شه واستون

  • سلام

    واقعا عالیه، سایت شما نسبت به سایت های مشابه حق ارسال مطلب نمگیره این یک نکته مثبته.. و تا زمانی که مشتری اوکی نداده میشه با اون درباره پروژه ارسال نظر انجام داد اینم یک نکته مثبت..

    فقط گلایه ای که دارم بعد از چندسال برنامه نویسی و تهیه وبسایت، اینه که شما اجازه انتشار وبلاگ یا سایت رو برای کاربر نمیدید خوب شما نمیخواهید کسی سوء استفاده کنه و مشتری بره تویی وبلاگ یا وبسایت طرف و تلفنش رو بدست بیاره خوب یجوری باید این مشکل برطرف بشه..

    مثلا از کسی که میخواد پروژه ای براش انجام بشه یک حق شارژ بگیرید که یجوریی اون کاربر رو مجبور کنید از همین سایت ادامه کارش رو انجام بده.. البته یک نظر شخصیه دیگه خود دانید..

    و یک گلایه دیگه اون اینه که صرف پروژه های انجام شده توسط دوستان بزرگوار، معیار 10 مجری برتر قرار ندید لطفا خودتون که دست تویی کار برنامه نویسی دارید پروژه های اونا رو انالیز کنید. لطفا اون دوستانی که با سلیقه و با خوش قولی کارشون رو انجام میدن از اونا 10 مجری برتر انتخاب کنید

    و یک نکته بسیار بسیار خوب سایتتون اونه که هر لحظه اتفاقی در سایت رخ بده برامون ایمیل میکنید. واقعا ممنون. چون واقعا نمیرسیم هرروز این سایت خوب رو چک کنیم. همین که ایمیل میشه عالیه…

    و بسیار ممنون از سایت خوبتون البته من هنوز پروژه ای نسیبم نشده و لی امیدوارم هنوز… 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *