ارسال اطلاعات تماس چه مشکلاتی در پی دارد؟

ارسال اطلاعات تماس پیش از گروگذاری وجه و قطعی شدن پروژه و پس از گروگذاری نیز در پارسکدرز ممنوع است. اما علی رغم این ممنوعیت، راه های بسیاری برای دور زدن این محدودیت وجود دارد! کافی است کمی تلاش کنید. اما به راستی چرا ارسال اطلاعات تماس ممنوع شده؟ چه حکمتی در آن نهفته است و چه کسانی از این کار سر باز می زنند؟

stop_contact_info

توافقات خارج از محیط پارسکدرز قابل استناد نیست

در بسیاری از توافقات احتمال بروز اختلاف وجود دارد. پروژه های پارسکدرز نیز مستثنی از این مسئله نیست. بخش داوری هم بر همین اساس طراحی و پیاده سازی شده است. در صورتیکه هر یک از طرفین پروژه توافقی خارج از پارسکدرز با دیگری کند و آن را در پارسکدرز منعکس نکند تبعات این سهل انگاری در صورت بروز اختلاف گریبان ایشان را خواهد گرفت.

درصد قابل توجهی از اختلاف هایی که در فرآیند داوری به بن بست می خورند ماحصل همین مورد است. پارسکدرز اکیدا توصیه می کند که هر گونه توافق و انتقال پیام  منحصرا از طریق پارسکدرز انجام شود. استناد از سوی هر یک از طرفین در طی فرآیند داوری به گفتگوهای خارج از پارسکدرز از سوی شورای داوری رد خواهد شد.

b

دعوت به تماس خارج از پارسکدرز دلیلی بر سودجویی است

برخی از اعضای پارسکدرز (خصوصا اعضای تازه وارد) بدون دور اندیشی لازم، در حین انجام مذاکرات ابتدایی خود مکررا اقدام به ارسال اطلاعات تماس خود از جمله شماره همراه خود می کنند. این دسته از افراد با این کار علاوه بر اینکه به سادگی نشان می دهند افرادی هنجار شکن و سودجو هستند به راحتی به منافع بلند مدت خود در پارسکدرز لطمه می زنند.

مجریان این چنینی تصور می کنند که گرفتن یک یا دو پروژه از این طریق و سود آنها را افزایش می دهد. اما آنها از این غافلند که هیچ تضمینی برای پرداخت کامل و به موقع دستمزد آنها وجود ندارد. علاوه بر این سهل انگاری آنها مانع از درج سوابق در رزومه شده و در دفعات بعد در جلب نظر خریداران به مشکلاتی بر خواهند خورد.

گروه خریدارانی که مرتکب این تخلف می شوند نیز هیچ تضمینی در تحویل به موقع و با کیفیت کار نخواهند داشت و همین سهل انگاری ضمن اتلاف وقت آنها، آرامششان را خدشه دار خواهد کرد.

گذشته از موارد فوق در صورتی که تلاش برای ارسال اطلاعات تماس پیش از گروگذاری وجه برای پارسکدرز محرز شود سبب محدود شدن دسترسی کاربر خاطی به محیط پارس کدرز خواهد شد. تکرار این تخلف تعلیق دائمی کاربر را به دنبال خواهد داشت.

 

مجریان سودجو حرفه ای نیستند

به همان سادگی که یک مجری پیش از موعد اقدام به ارسال اطلاعات تماس خود می کند، به همان راحتی می تواند توافقات را زیر پا گذاشته و وقت و هزینه خریدار را تضییع کند. این مجریان عمدتاً بی تجربه، با این عمل بی تعهدی خود را به خریدار هشدار می دهند.

وعده های مبالغه آمیز و تلاش برای فریفتن خریدار از عادات این دسته از مجریان است. بهترین ابزار برای خریداران بررسی سوابق ثبت شده مجری در سایت پارسکدرز است.

4.2/5 - (26 امتیاز)

ارسال شده در 18 بهمن 1393

47 دیدگاه برای “ارسال اطلاعات تماس چه مشکلاتی در پی دارد؟”

    • kojash droste?
      namishe ke hamsh online bood o ost rad o badal kard….
      projeha vase be tavafogh rasidan niaz be ahagi kamel az joziat daran
      namishe ba ersal comment ke hame chi ro matrah kard…. agaram beshe zaman bar hast

      • توی این پست به مشکلات احتمالی اشاره شده که به نظرم درسته.
        وگرنه فایده های خودش رو داره.

  • بشخصه مخالف محدودیت و فضای بسته هستم و معتقدم دلیل استقبال کاربران از پارسکدرز نسبت به دیگر سایت های برون سپاری عدم اعمال محدودیت شدید در پارس کدرز بوده بطوری که کاربران براحتی این قانون پارس کدرز رو نادیده گرفته و تبادل اطلاعات تماس رو انجام میدن حتی بارها خودم این کار رو بخاطر مذاکره و برسی دقیق تر موضوع پروژه انجام دادم اما من معتقدم انجام پروژه ها در پارس کدرز بیشتر به سبب تضمین پایبند بودن طرفین (هم خردار و هم مجری) به تعهداتی هست که به یک دیگر میدن .. و این مناسب ترین راه هست که بعد از توافق در خارج از سایت یا داخل سایت ، گروگذار و پرداخت در سایت انجام بپذیره .. هر چند از بابت میزان کارمزد و نحوه اعمال اون رضایت مند نیستم اما مناسب ترین روش اینه که وجه نزد نفر سومی به امانت گذاشته بشه
    به شخصه شاهد عدم پایبندی مشتری به تعهد مالی که به من داده ، بودم ..
    در چنین مواردی گزینه داوری مورد مناسبی هست که توصیه میکنم در پروژه هایی که توافقات خارج از سایت پارس کدرز صورت میگیره حتما ریز خلاصه توافقات در سایت و در قسمت پیام درج بشه .. همچنین از داوری هم میخوام که در رابطه با رعایت بیشتر عدالت و عدم ترجیح رضایت کارفرما بر بیطرفی همت بیشتر داشته باشند
    با تشکر

  • با سلام
    بنده یه پیشنهاد داشتم و اون اینه که پارسکدرز برای کسانی که پول یا دستمزدشون رو توی پارسکدرز نگه می دارند و درخواست واریز به حسابشون نمی کنن مثله بانک به اون پولها سود تعلق بگیره تا کاربران هم از این راه نفع ببرند و پارسکدرز هم بتونه با پولهایی که کاربران تو حساب پارسکدرز نگه می دارند کارهای دیگه ای بکنه مثل چه می دونم کار اقتصادی دیگه.

  • با سلام خدمت شما . به نظرم این روش خیلی خوب هست ولی چنتا انتقاد به پارس کدرز دارم که اون هم از بابت مهم بودن پیشرفت خود پارس کدرز هست.
    1. اول اینکه ضمانت تخصص برای مجری رو باید اختیاری کنه چون واقعا معنا نداره که تو پروژه های با مبالغ بالا مجری وجه زیادی رو گرو بذاره چون در مواردی بوده که من داشتم 2تا پروژه انجام میدادم و به پول نقد نیاز داشتم ولی پولم تو سایت گرو بوده.
    2. دوم اینکه به نظرم بهتره که پارس کدرز به نسبت پیشرفت مجریان تو انجام کارها درصد خودش رو کم کنه و نهایتا به کف 5 % برسونه . چون بازم تو پروژه های مهندسی با قیمت بالا 10 % واقعا زیاده.

  • به نظر من یکی از مهترین دلایل که تماس میگذارند واسه اینکه هماهنگ کنن کافیه پارس کدرز یک پلاگینی بسازه که وقتی مجری انلاین هست و دوست داره یک علامت کنار اسمش بیاد که یعنی مجری انلاین هستش در اون صورت میتونن از طریق پیام های سایت باهم پیام بدند نیازی هم به شماره نیست

  • سلام
    1-پارس کدرز درصد خودش رو کم کند.
    2-برای بعضی از پروژه ها نیاز به هماهنگی بیشتر و چت و گفتوگوی انلاین هست که پارس کدرز این امکانات را ندارد….

  • سلام

    بنده کارفرمای فعالی هستم که پروژه های بسیاری دارم. موضوع این پست موضوع صحیحیه. اینکه فرآیند همکاری روالی مدون و تعریف شده داشته باشه، بسیار عالیه. بارها خودم شاهد ایجاد مشکل بودم. تعویق زمان تحویل محصول از سمت مجری، عدم پرداخت تعهد مالی از سمت خریدار و مشکلات اینچنینی همیشه پیش میان.

    اما راه حل این مشکلات محدود کردن نیست. مثلا اگه من شخصی رو خارج از فضای پارس کدرز بشناسم، باز هم درخواست میکنم ازش که بیاد اینجا، و در قالب روال این سایت پروژه رو پیش ببریم. چونکه از دید یه کارفرما واقعا زمان کافی برای رسیدگی به دغدغه های بسیاری که خارج از این روال ایجاد میشه رو ندارم.

    بنابراین پیشنهادم اینه که با بسیار بسیار حرفه ای تر کردن محیط freelancing، خود به خود کارفرما و پیمانکار رو به این محیط جذب کنین.
    مثلا سایت freelancer.com رو اگه نگاه کنین (بنده اونجا هم پروژه سفارش دادم) چنان امکاناتی داره که برای تقریبا تمامی نیازهای غیرفارسی خودم حتی با وجود دسترسی مستقیم به متخصصین، باز هم از طریق سایت اقدام میکنم.

    بنابراین خواهشم اینه که مسئولین پارس کدرز این موضوع رو نه با محدودیت، بلکه با ارائه خدمات هرچه ارزشمند تر و ایجاد بستر بسیار حرفه ای تر برای همکاری حل کنن.

    سپاسگزارم

  • الان امکانش هست که برام مشکلی پیش نیاد در مورد شماره تماس، راهی هست که دوباره برگردم به این سایت چون اشتباهی شماره تماس رو گذاشتم

  • با سلام
    بنده مدیر شرکتی هستم که میتونم خیلی از پروژه ها رو برون سپاری کنم ولی مشکل اساسی که وجود داره تفهیم کردن کامل پیمانکار هست و این موضوع خیلی وقت ها به صورت متنی و مکتوب مقدور نیست یا بسیار زمان بر هست . به این موضوع که بستره شما کاملا تضمین کننده برای طرفین هست که هم مبلغ بعد از انجام کار پرداخت میشه و هم پیمانکار اطمینان از پرداخت داره کاملا ایمان دارم و خیلی هم عالیه . فقط باید راه حل ارتباط صوتی فراهم بشه تا بتونیم راحتتر پیمانکار رو توجیه کنیم که بعدا سوع تفاهم کمتری نیز پیش بیاد .

    با تشکر

    • سلام
      صحبت شما درسته و برچسب اعلان/ آگهی دقیقا به همین منظور در سایت وجود داره.
      این برچسب امکان برقراری ارتباط خارج از سایت و فراهم می‌کنه و در زمان حل اختلاف این دید رو به بخش داوری میده که ممکنه توافق‌هایی خارج از سایت وجود داشته باشه که باید در زمان بررسی مد نظر قرار بگیره.

  • سلام. این برچسبی که میفرمایید هزینش انقدر بالا هست که برای یه پروژه 100 تومنی اصلا صرف نمیکنه ازش استفاده کرد. هزینه ها در سایت رو خیلی بالا در نظر گرفتید. و بیشتر جنبه مالی قضیه رو در نظر دارید تا رضایت کاربرها. این نظر شخصی بنده نیست. و نظر چند نفر هست که من اعلامش میکنم. برای پیشرفت این چنین فضایی نیاز به این هست که کاربران کمتر متضرر بشن در قبال خدمات سایت. مثل سایت دیوار که هزینه های تمام کاربرانش رایگان هست جز در مواردی که خودشون بخوان با مبلغ ناچیز.

  • سلام به همه دوستان
    بنده پیشنهاد می کنم برای اینکه مشکل مکاتبات حل بشه، یه اپلیکیشن مشابه شبکه های اجتماعی برای تلفن های هوشمند ایجاد بشه که کاربر با کاربری خودش در پارس کدرز در اون اپلیکیشن لاگین کنه و بتونه مثل یه شبکه اجتماعی شبیه تلگرام و واتس آپ با مجری یا کارفرما مکاتبه یا حتی مکالمه کنه. اینجوری هم قابل استناده هم اینکه باعث میشه مشکلی که واسه خود من بارها پیش اومده و باعث شده به کارفرما یا مجری نتونم به صورت سریع ارتباط برقرار کنم، حل بشه.

  • لااقل اگه میخواین اطلاعات تماس رد و بدل نشه باید یه اپ در اختیار ما قرار بدین چون واقعا اکثرا نیاز به صحبت با مشتری هست. من خودم اکثرا اطلاعات تماس رد و بدل میکنم ولی به هزاران دلیل پروژه رو تو خود پارس کدرز انجام میدم. اصلا درست نیست نتونی با کارفرما صحبت کنی و تیکه تیکه با هم چک نکنین. مخصوصا اینکه نمیدونم چرا سایت خیلی موقع ها از دسترس خارج میشه و واقعا برای من یکی که این موضوع خیلی ادیت کننده است

  • در ضمن درصدهایی که میگیرین خیلی زیاد و بی انصافیه واقعا!!‌ما برنامه نویسها داریم حق اشتراک میدیم و از پروژه هامون هم درصد میگیرین. خب یکیش باید باشه اصولا! هم حق اشتراک هم مثلا ۱۵٪ از پروژه؟ من یه ماه باید وقت بذارم یه پروژه ۴.۵ بگیرم بعد 675 تومنش رو باید درصد شما بدم علاوه بر حق عضویت. یا باید حق عضویت بدم و درصد ندم یا کلا باید از هر پروژه ای که میگیرم درصد بدم. اونم ۱۵٪ واقعا بی انصافیه محضه!

  • سلام من تازه عضو سایت شما شدم و یه پروژه رو ثبت کردم،اولا امیدوارم این پروژه یه خوبی به نتیجه برسه
    اما خودتون میدونید که با چت کردن و یا فایل رد و بدل کردن نمیشه پروژه درست کرد،چون بعضی وقتها باید مکالمه صورت بگیره،

  • محدودیت هرگز
    نمیشه که مدام برای چت و گفتگو در مورد پروژه پس از گروگذاری مدام بیایم پارسکدرز و انجا صحبت کنیم ، گاهی نیاز به ارسال ویدیو یا … هست که پارسکدرز سرعت میاره پایین

    کسانی که پارسکدرز رو بخوان دور بزنن به خودشون آسیب میزنند و کلا یکی از علت هایی که خریدار و فروشنده به پارسکدرز مراجعه میکنند همی واسط امن پارسکدرز هست پس نگران نباشید که کسی بخواد شما رو دور بزنه

  • من با ممنوعیت اطلاعات تماس در صورت نیاز مشتری بعد از گرو گزاری و بعد از تحویل کار از مجری به مشتری زیاد موافق نیستم چون بسیاری از کارها سنگین است و نیاز به دیدار حضوری برا توضیحات دارد. تخصصم الکترونیک است و چند مورد برخورد کردم که باید حضوری توضیح بدهم و همزمان از طرف پارسکدرز هم توبیخ شفاهی شدم.

    • پارسکدرز دارای بخش گفتگو، ارسال پیام و چت است که طرفین می توانند از آن برای تبادل پیام استفاده کنند.

  • سلام من یه سوال دارم. اینجا که نوشتید: گروه خریدارانی که مرتکب این تخلف می شوند نیز هیچ تضمینی در تحویل به موقع و با کیفیت کار نخواهند داشت و همین سهل انگاری ضمن اتلاف وقت آنها، آرامششان را خدشه دار خواهد کرد.
    مگه الان که پروژه رو توی پارسکدرز میگذاریم تضمین برای تحویل به موقع داریم؟ صد بار پروژه گذاشتم تحویل به موقع نشد که هیچ خود داوری هم 5 روز طول کشید یه سلام کنه. حالا میخوای ملت به هم شماره ندن لطفا دلایلی رو بیار که واقعی باشه. اینایی که میگی خود زنی هست. والا داوری شما هیچوقت مشکل رو نه سریع حل کرد نه باعث تحویل سریع پروژه شد. همیشه خود داوری یه چالش تاخیری هست.
    سیاست شما توی داوری این هست که یه مدت بگذارید دو طرف توی سرهم بزنن حالا خیلی اصرار کردن میگیم مجری پروژه رو بگذاره و ایرادات رو برطرف کنه. تا بخواد برطرف کنه یه دو سه هفته میگذره مجری سرد میشه میره بیخیال میشه.
    به هرحال سرمون رو در نیاریم. تضمین تحویل به موقع در پارسکدرز نیست. چیزی رو ننویس که خودت هم نداریش. متن رو بر اساس واقعیت بنویس. واقعیت اینه: اقا ما شما رو بهم رسوندیم کارمزدمون رو بدید و یکی هم اینکه در پارسکدرز چون پولت پیش ماست یه درصدی شانس داری اگر پروژت اجرا نشد پولت بهت برگرده. تمام شد رفت. بقیه اش شلوغ بازیه. خوش باشید

  • برای یه تبادل اطلاعات ساده در مورد پروژه ، مدت ها زمان دو طرف صرف میشه ، یکی آنلاینه ، اون یکی دیگه نیست و برعکس ، فقط در صورتی میشه تبادل اطلاعات رو کامل توی سایت انجام داد که نرم افزار موبایلی مانند بقیه نرم افزارهای شبکه های اجتماعی ، تحت کاربری پارس کدرز این وسط بین دو کاربر واسط قرار بگیرن

  • دقیقا منهم با یک مسنجر موبایلی موافقم برای پروژه های فوری اصلا نمیشه با این روش پروژه رو پیش برد

  • واقعا این که پارسکدرز مبلغ پروژه رو به طور کامل از سفارش دهنده و درصدی هم به عنوان ضمانت انجام کار توسط مجری نزد خودش نگه میداره عالیه.
    من معمولا سفارش برنامه نویسی زیاد میدم و متاسفانه خارج از پارسکدرز شاهد این بودم که برنامه نویس ها بد قولی های طولانی می کنند که باعث ضرر و زیان به سفارش دهنده میشه و مبلغی رو هم به عنوان پیش قرارداد گرفتند و باعث مشکلات برای کارفرما میشه.
    به شخصه از این سیستم واقعا عالی ممنونم.

  • سلام وقت بخیر
    بنظرم جایگاه و شان پارسکدرز بالاتر از این باید باشه و هست گه دنبال کشف شماره دادن و شماره گرفتن و تذکر دادن و بلاک کردن موقتی و دائمی باشه. همینگه بگید «فقط ارتباطات رسمی داخل پارسکدرز مبنای داوری هست» هم خیلی درست و منطقیه و هم اعتبار و محوریت سایت رو بالا میبره ، تشخیص نیاز به ارتباط مستقیم رو بذارید به تشخیص طرفین ، نه شما میخواین انجام کار رو سخت و کیفیتش رو پایین بیارین ، نه مجری دنبال دردسر و تماس‌های وقت و بیوقت و بدقولی مالی و بهانه گیری کارفرماست و نه کارفرما دلش میاد که از رقابت ناشی از تعدد مجریان و همینطور امکان داوری سایت بگذره. بنظرم با نگاه مثبت تری موضوع رو بررسی کنید و نگران نباشید ، در اینحالت هر سه ضلع این مثلث حس بهتری خواهند داشت ، کار بشکل روان‌تر تر ، سریعتر و کیفی تری انجام خواهد شد و توسعه بیشتر و سریعتری در تعداد مجریان و کارفرمایان و پروژه ها شاهد خواهید بود. موفق باشید

  • بارها من این مورد رو گفتم:
    هروقت میخایید چیزی رو محدود کنین باید براش جایگزین داشته بایم.
    این سایت یه چت صوتی نداره. اپلیکیشن اختصاصی نداره.
    خب من توضیح پروژه 2 ساعته رو چطوری بشینم تایپ کنم؟
    خب این موارد باعث میشه کسی شماره بده.
    به قول دوستان بالا هم داوری خودشو خیلی خسته نمیکنه.

  • چت صوتی کی گفته نداره
    شما به راحتی می تونید صدا بفرستید تو چت شخصی با برنامه نویس

  • من به پشتیبانی پیام دادم اما هنوز درحال بررسی است. اگر ممکنه دوباره بتونم پیشنهاد بدم. من همیشه کار را سریع انجام میدهم.
    خودتون پیامهای اکانتم را ببینید چند بار در چند پروژه بزرگ کارفرما گفت شماره بده یا حضوری مراجعه کن اما من گفتم این کار خلاف قوانین پارسکدرز است.
    اما حالا به خاطر اینکه در یک پیام گفتم میخواهید آی دی منو داشته باشید تا در پروژه های بعدی همکاری کنیم، اکانتم محدود شده.
    چطور باید دوباره محدودیت برداشته بشه.
    من تنها راه درآمدم همین وبسایته.

  • سلام وقت بخیر.
    اگر لطف بکنید و ویژگی ارسال پیام بصورت صوتی را فراهم کنید شاید نیمی از تبادل شماره تماس ها دیگر انجام نشود زیرا بعضی اوقات برای فهماندن یک مطلب به شخص مقابل حرف زدن و توضیح دادن خیلی راحت تر و اطمینان بخش تر است تا نوشتن.
    ممنون از شما

  • اگر کارفرما توضیحات کافی در خصوص پروژه نداده باشد یا در هر صورت برای شفاف شدن هدف و محدود پروژه نیاز به مذاکره باشد بدون رد و بدل شماره تماس چطوری امکان پذیر است ؟؟؟؟
    برای خیلی افراد مشابه من حوصله چت کردن ندارم چه راه حلی دارید

    • امکان ارسال پیام صوتی در چک مهیاست. البته فراتر از این اگر پروژه برچسب اعلان/آگهی استخدام داشته باشه میشه شماره تلفن تبادل کرد و تماس گرفت.

  • من الان یک پروژه کیدنس دارم که اگر بخوام تایپ کنم و توضیح بدم حدود یکسال زمان میبره!!!
    و به همین دلیل نیاز به مکالمه هستش، اونم مکالمه سریع و آنلاین با یکدیگر

    • امکان ثبت درخواست به صورت آگهی / اعلان که در اون درج اطلاعات تماس وجود داره. این یعنی در کنار ویژگی های نرمال شما می تونید تبادل اطلاعات تماس هم داشته باشید.
      ضمن اینکه امکان چت و چت صوتی هم فراهمه در پروژه های عادی.

  • به نظر منم محدودیت درست نیست آن چیزی که باعث می شه مجری و سفارش دهنده در پارسکدرز کار بدن و بگیرن اطمینان از این هست که یک طرف سوم هست که هم هزینه پروژه رو نگهداری می کنه هم نقش داوری رو داره . به نظرم اینکه هر گونه راه تماس بسته شده راه حل نیست الان توی ایسنتاگرام کلی تبلیغات برای سفارش کار با شماره تلفن و ایمیل و … هست اما تا اطمینان به طرفین نباشه کسی سفارش به این آگهی ها نمی ده مخصوصا اگر مبلغ بالا باشه .الان مگه مردم وقتی از اسنپ و تپسی استفاده می کنند شماره تماس راننده و مسافر معلوم نیست؟ پس چرا کسی خودش به راننده زنگ نمی زنه برای مسافرت های بعدی ؟ بنابراین ممنوع بودن شماره تلفن و ایمیل و … نیست که باعث می شه کار در پارسکدرز سفارش داده بشه بلکه اطمینان برای هر دو طرف هست.
    اگر پارسکدرز درصدشو کم کنه و حتی همه شماره های تماس و ایمیل هم آزاد باشه من خودم به شخصه باز هم ترجیح می دم از پارسکدرز کار بگیرم چون همه کارها متمرکز و دسته بندی شده است و اطمینان هم وجود داره.
    به نظرم من امروزه بهترین سایت فریلنسری در ایران همین پارسکدرز هست اما پارسکدرز نباید خودش رو تک فرض کنه چون ممکنه یک سایت دیگه درست بشه و شرایط بهتری فراهم کنه و کاربرانش به اون سایت کوچ کنند . مثلا پارس کدرز برای یک پیامک هزارتومن پول درخواست می کنه که خیلی زیاده ، حداقل ۱۰ درصد و بصورت عادی ۱۵ درصد از هر پروژه رو بر میداره ، هزینه پروژه هم از اول در حساب پارسکدرز هست و این حساب ها کلا سود روزشمار دارن و بنابراین باز هم از این جهت برای پارسکدرز منبع درآمد هست . البته هزینه سرور که ظرفیت بالایی هم برای فایل های کاربران درست کرده و بقیه هزینه های فنی و نیروی انسانی و… در پارسکدرز قابل درکه و نمی شه بگیم پارسکدرز فی سبیل الله کار کنه . به نظرم من هدف پارسکدرز باید افزایش کاربران و کاهش کارمزدها و دسترسی آزاد به شماره تماس ها باشه ممکنه بخشی از درآمد پارسکدرز از بین بره ولی کاربران که زیاد بشن جبران می شه و حتی می تونه تبلیغات هم بگیره . البته جا داره از دست اندرکاران پارس کدرز تشکر داشته باشم چون بالاخره با هر اشکالی که هست یک بستر مناسب فریلنسری در ایران درست کردن.

  • واقعا یه وقتایی باید دو طرف باید باهم صحبت مستقیم بکنند
    همه پروژه ها که مثل تایپ کردن نیست
    ولی واقعا مخالف دور زدن سایت واسطی هستم که دلیل کسب درآمدمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *