از اینکه بیش از ۶ سال در کنار ما بودید متشکریم

بیش از ۶ سال از آغاز فعالیت پارس کدرز به عنوان اولین وب سایت برونسپاری و آزادکاری می گذرد در این ۶ سال بیش از ۱۰ وب سایت مشابه پا به عرصه وب فارسی گذاشتند و جز تعدادی انگشت شمار مابقی آن ها به دلایلی صحنه را ترک کردند، گرچه تک تک آنها باعث تحریک و پیشرفت پارس کدرز و فرهنگ سازی بیش از پیش برونسپاری شدند.

از ابتدای چشم گشودن پارس کدرز به دنیای وب فارسی تا کنون ۱۵۹۴ خریدار (۳ تیر ۱۳۹۳) به ما اعتماد کردن و پروژه های کوچک و بزرگ خود را جهت انجام به پارس کدرز سپردند. تا این کنون ۷۴۶ خریدار بیش از یک پروژه را به پارس کدرز سپردند و ۸۸ خریدار ۱۰ پروژه و بیشتر در پارس کدرز داشته اند و ۵ خریدار بیش از ۳۰ پروژه را تحویل گرفتند از این میان zh با ۱۰۹ پروژه بیشترین پروژه های انجام شده را به خود اختصاص دادند و پس از ایشان عليزاده با ۷۰، student  با ۵۰،  Pablogh با ۴۸، حامد غلامي با ۴۸ و ehsan354 با ۴۴ و محافظ با ۴۴ پروژه ۷ خریدار برتر از نظر تعداد پروژه هستند.

در همین مدت ۷۳۸ مجری پارس کدرز را در ارائه خدمات به خریداران یاری کردند، ۴۴۶ مجری بیش از یک کار را به ثمر رساندند و ۱۴۱ مجری ۱۰ کار و بیشتر به انجام رساندند و البته مجریان برتر در سایت قابل مشاهده هستند.

تعداد پروژه های موفق در این مدت ۵۱۳۴ پروژه بوده است.

باز هم از تک تک اعضای که همیشه در کنار ما بودند و ما را با نقطه نظرات خود، پیشنهادات و انتقاداتی که داشتند یاری و راهنمایی کردند ممنونم.

امتیاز دهید

ارسال شده در 03 تیر 1393

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *