از ویژگی های جدید در پارسکدرز چه خبر؟

از ابتدای سال 1395 تصمیم گرفتیم که چابک تر باشیم و سریع تر از قبل نسبت به رفع اشکالات و افزودن ویژگی های جدید به پارسکدرز اقدام کنیم. این بار نیز با خبرهای خوبی به سراغ شما آمدیم و قصد داریم برخی از رخدادهای اخیر را به اطلاع شما دوستان برسانیم.

 

ثبت گواهی فعالیت در پارسکدرز به حساب لینکداین شما

لینکدین به کاربران خود اجازه می دهد تا گواهینامه های معتبر خود را هم به صورت دستی و هم از طریق سایت های واسط به پروفایل خود اضاف کنند. هم اکنون شما می توانید گواهی فعالیت مجری یا خریدار خود را به سادگی و با یک کلیک به پروفایل لینکدین خود اضاف کنید. تحقیقات لینکدین نشان می دهد که پروفایل افراد دارای گواهینامه 6 بار بیشتر دیده می شود.

ثبت گواهی فعالیت در پارسکدرز در لینکداین

 

امکان اتصال رخدادهای پارسکدرز به تلگرام

هدف پارسکدرز همیشه ایجاد بستری امن و مطمئن برای فعالیت فریلنسینگ و آسان‌تر کردن کارها بوده است. در راستای همین هدف ما یک امکان ویژه را برای دسترسی سریع و آنی به رخدادهای مربوط به پروژه ها از طریق تلگرام پیاده سازی کرده ایم. با استفاده از این ویژگی می توانید از پیام های ارسالی برای شما در پارسکدرز به صورت آنی مطلع شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

امکان اتصال رخدادهای پارسکدرز به تلگرام

 

ثبت پروژه از نوع چسبنده

اگر می خواهید پروژه شما دو روز کامل جزء اولین پروژه سایت باشد این گزینه را انتخاب کنید. این ویژگی برای خریدارانی است که قصد دارند درخواست خود را به صورت ویژه در معرض دید مجریان قرار دهند.

 

دریافت هزینه 1500 تومانی برای ثبت پروژه

از این پس خریداران جهت ثبت پروژه می بایست مبلغ 1,500 تومان پرداخت کنند که این مبلغ پس از پذیرش و خاتمه پروژه به حساب کاربری خریدار مسترد خواهد شد. البته ما برای خریداران خوب استثنا قایل شدیم. بر همین اساس خریدارانی که بیش از 50 درصد درخواست های آنان منتهی به گروگذاری و پذیرش حاصل کار شده از پرداخت این وجه معاف هستند. هدف نهایی این ویژگی حذف درخواست هایی است که خریدار آن جدیتی در انجام کار ندارد.

 

راه اندازی مجدد بخش کسب درآمد از معرفی

به ازاء هر خریداری که شما به سایت پارسکدرز ارجا دهید ما درصدی از سود حاصل را به شما پرداخت می کنی. برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش کسب درآمد از معرفی واقع در ستون سمت راست سایت مراجعه کنید.

 

راه اندازی نسخه آزمایشی بخش پیشنهاد بر اساس سنجش رفتار شما

اخیرا به صورت آزمایشی و ابتکاری یک بخش پیشنهاد پروژه بر اساس سنجش رفتار را برای مجریان راه اندازی کرده ایم. این بخش از صفحه‌ی پروژه های مرتبط با تخصص من و تَب پیشنهاد بر اساس سنجش رفتار شما در دسترس شما است. پارسکدرز با در نظر گرفتن رفتارهای پیشین مجری و بر اساس اصول علم داده کاوی در تلاش است تا علایق مجریان را درک کرده و پروژه هایی را برای انجام به مجری پیشنهاد دهد. این بخش مدام در حال یادگیری است و هر چه جلو تر رویم هوشمندتر و قوی تر می شود.

 

دریافت آنی پروژه های جدید در کانال تلگرامی پروژه ها

علاوه بر ربات تلگرامی پارسکدرز که با استفاده از آن می توانستید با اختیار خود از بابت ثبت درخواست های جدید مطلع شوید هم اکنون می توانید با عضویت در کانال پروژه ها به صورت آنی از ثبت درخواست های جدید مطلع شده و گوی سبقت را از سایر مجریان بربایید. برای رفتن به کانال تلگرامی پروژه ها کلیک کنید.

 

الزام به ثبت رای در خاتمه پروژه ها

پس از پذیرش کار توسط خریدار، پارسکدرز ایشان را به صفحه‌ی ثبت رای هدایت می کند. از سوی دیگر لازم است تا مجری نیز به خریدار رای دهد. اگر چنین نشود پارسکدرز پروژه را خاتمه یافته تلقی نمی کند و این باعث می شود که پروژه در سوابق مجری و خریدار به درستی دیده نشود. بنابراین لازم است تا طرفین به یکدیگر رای دهند و پس از آن است که رای هر کدام به صورت علنی دیده می شود. به عنوان مثال اگر خریدار به مجری رای دهد اما مجری این کار را نکند، پارسکدرز رای خریدار را به مجری نشان نمی دهد تا وی نیز رای خود را ثبت کند. یکی از دلایل اینکار ممانعت از ثبت رای بر اساس قصد و غرض و انتقامجویی است.

 

ما نسبت به بسیاری از ضعف های خود آگاهیم و تا حد امکان در تلاش برای رفع آنها هستیم. از اینکه همراه پارسکدرز هستید از شما سپاسگزاریم. ویژگی های هیجان انگیز جدیدی از قبیل امکان چت در دست راه اندازی است که بزودی رونمایی خواهد شد. امیدواریم تا آن زمان نیز پارسکدرزی بمانید.

امتیاز دهید

ارسال شده در 20 شهریور 1395

یک دیدگاه برای “از ویژگی های جدید در پارسکدرز چه خبر؟”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *