چطور برای یک پروژه به مجری درخواست پشتیبانی دهیم؟

معمولا پشتیبانی یک بخش لازم و ضروری برای هر پروژه خصوصا پروژه‌های برنامه‌نویسی است. ممکن است که ایرادهای پروژه در بررسی‌های اولیه پیش از آزادسازی وجه مشخص نباشد، اما پس از مدتی کار کردن با برنامه، نیاز به پشتیبانی یا رفع مشکلی خاص وجود داشته باشد. اما خریدار پیش از آن وجه را به صورت کامل برای مجری (فریلنسر) آزاد کرده‌است و در بعضی از موارد شاید مجری حاضر به پاسخگویی به خریدار نباشد.

پشتیبانی

 

بیان کردن “نیاز به پشتیبانی” در متن درخواست پروژه

اگر پروژه ای که تعریف کرده‌اید نیاز به پشتیبانی دارد، بهتر است که در متن اولیه درخواست به آن اشاره کنید یا پیش از گروگذاری برای انجام این کار از مجری تاییدیه بگیرید. در این صورت مجری می‌تواند در زمان پیشنهاد قیمت این موضوع را هم در نظر بگیرد و درصدی از وجه گروگذاری شده برای پشتیبانی در نظر گرفته خواهد شد.  در ادامه شما می‌توانید برای مدتی محدود پس از دریافت پروژه، بخشی از آن مبلغ را نگه داشته و پس از اتمام مدت زمان پشتیبانی آن را برای مجری آزاد کنید.

 

درخواست پشتیبانی بعد از به پایان رسیدن پروژه

اگر قبل از گروگذاری بر سر این موضوع با خریدار به توافق نرسیده‌اید می توانید یک پروژه جدید به صورت اختصاصی برای پشتیبانی ایجاد کرده و مجری را به آن دعوت و گروگذاری را انجام دهید. فراموش نکنید که کلیه‌ی جزئیات مورد نیاز برای پشتیبانی را در آن ذکر کنید.

اگر خریدار در زمان تعریف پروژه و توافق برسر جزئیات پروژه به این نکات توجه نکند، در صورت مراجعه به داوری، داور ابزارهای لازم برای صدور رای به نفع وی را در اختیار نخواهد داشت.

 

نکته: مجری محترم دقت کنید که اگر ایرادی در پروژه وجود داشته باشد، شما از نظر اخلاقی موظف هستید ایراد را بر طرف کنید، حتی در صورت عدم وجود درخواست پشتیبانی.
نکته: خریدار محترم دقت کنید که پشتیبانی تنها شامل مواردی می‌شود که در درخواست اولیه یا پیام‌های پیش از گروگذاری بر روی آن‌ها توافق انجام شده است و اضافه کردن بخش های دیگر به پروژه و درخواست کار اضافی جزء پشتیبانی محسوب نمی‌شود.

 

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال شده در 06 خرداد 1395

2 دیدگاه برای “چطور برای یک پروژه به مجری درخواست پشتیبانی دهیم؟”

  • سلام
    بنده دو مشکل در سایت شما دارم اول این که ایمیلم رو اشتباهی به جای
    deviran01@gmail.com (حالت صحیح)
    irandev01@gmail.com (حالت اشتباه)
    وارده کرده و امکان تغییرآن از پنل وجود ندارد.
    دوم هم اینکه من پیشنهادی رو فرستادم ولی امکان ویرایش پیشنهاد وجود ندارد لطفا راهنمایی کنید.
    با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *