سومین رویداد هم‌آفرینی همراه اول با اهدای جوایز نقدی

سومین رویداد از مجموعه رویدادهای هم آفرینی با مشارکت دانشگاه شیراز با رویکرد انتخاب طرح یا کسب و کارهای نوپا و نوآور در حوزه اینترنت اشیاء ، تیرماه سال جاری در شهر شیراز، برگزار خواهد شد.

رویدادهای کار آفرینی همراه اول با رویکرد رویدادهای متداول در این حوزه و کسب و کارهای نوپا برگزار می شود. در این رویدادها با در نظر گرفتن فضای حاکم بر اکوسیستم کارآفرینی کشور و برطرف نمودن نقاط ضعف موجود در رویدادهای مشابه فعلی و نیز نیازهای همراه اول، بومی سازی های لازم صورت پذیرفته است.

این رویداد با نگاه حمایت همراه اول از کسب و کارهای نوپا و نوآور و همچنین ایجاد فضای کارآفرینی به نام رویدادهای “هم آفرینی” نامگذاری شده است.

هر یک از رویدادهای هم آفرینی با مشارکت یکی از دانشگاه ها و مراکز علمی معتبر برگزار می شود. در نظر است از ظرفیت های این مراکز جهت حمایت از طرح ها و کسب و کارهای نوآورانه برتر هر رویداد استفاده شود.

ثبت نام و شرکت برای صاحبان طرح از سراسر کشور آزاد است.

موضوع طرح ها

نوآورانه سومین رویداد هم‌آفرینی را  اینترنت اشیاء (IoT) ، تحلیل داده ها (Data Analytics) و فین تک گردشگری تشکیل می‌دهد. تیم های علاقه مند جهت شرکت در این رویداد، تا 31 خرداد می توانند از طریق وبسایت همراه اول ثبت نام کنند.

ارزیابی اولیه تیم ها توسط کمیته تخصصی انجام شده و تیم های برگزیده جهت شرکت در رویداد انتخاب می شوند.

جوایز

جایزه تیم اول 15 میلیون تومان، تیم دوم 10 میلیون تومان و تیم سوم 5 میلیون تومان اعلام شده است که در روز اختتامیه به سه طرح برتر اهدا می شود. برای کسب اطلاعات بیشتراز شرایط و نحوه ثبت نام به https://www.mci.ir/hamafarini مراجعه کنید.

 

امتیاز دهید

ارسال شده در 13 خرداد 1396

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *