هفتمین رویداد جامعه کسب و کار شیراز

هفتمین رویداد جامعه کسب و کار شیراز (استارتاپ گرایند)، پنجشنبه 11 شهریور 95 با حضور محمد یزدانپناه مدیر عامل شرکت گردشگران شهر راز برگزار می‌شود. هدف این رویداد ایجاد فضایی برای تعامل کارآفرینان و فرصتی برای آشنایی و گفتگو با علاقه‌مندان و فعالان کسب و کار اینترنتی است.

shiraz BC

 

دکتر محمد یزدانپناه متولد ۱۳۵۳، دانش آموخته ی رشته ی دکترای مدیریت کسب و کار، گرایش استراتژیک از دانشگاه صنایع و معادن و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته ی مدیریت اجرایی است. ایشان در حال حاضر رئیس هیئت مدیره آژانس هواپیمایی گردشگران شیراز، نائب رئیس هیئت مدیره مجتمع گردشگری و هتلداری گردشگران سرو شیراز و از سال ۸۸ تا کنون مدیر عامل شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی گردشگران شهر راز هستند.

علاقه ی ایشان به صنعت جهانگردی محدود به حوزه ی اجرایی این صنعت جهانی نمی باشد. دکتر یزدانپناه با داشتن گواهینامه  در زمینه های مختلف گردشگری از جمله مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی، مدیریت بازاریابی، مدیریت نوین در صنعت جهانگردی، مدیریت فروش بلیت پیشرفته، مدیریت هتل های ۲ و ۳ ستاره و … از دیرباز تا کنون به تدریس در رشته های مربوط به جهانگردی مشغول بوده اند. ایشان دارای سابقه ی همکاری در موسسات و مراکز علمی از جمله دانشگاه جامع علمی کاربردی شیراز، دانشگاه پیام نور واحد مرودشت ،  سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، سازمان مدیریت صنعتی منطقه جنوب، مجتمع گردشگری و هتلداری گردشگران سرو شیراز و… هستند.

دکتر یزدانپناه سه دوره بعنوان مدیر فنی برگزیده استان فارس و چهار دوره بعنوان مدیر فنی آژانس برگزیده استان فارس انتخاب شده اند. از دیگر افتخارات ایشان دریافت لوح و تندیس در سال ۱۳۹۲ از شرکت هواپیمایی ترکیش جهت فعالیت های گسترده در حوزه ی تورهای ورودی به ایران است. ایشان در سال ۱۳۹۲ از پی سال ها تجربه و فعالیت در صنعت گردشگری و همچنین تربیت و به کارگیری نیروهای کارآمد و توانمند در این رشته  مفتخر به دریافت لوح از معاون رییس جمهور به عنوان مدیر برگزیده ی کشور شدند.

 

اطلاعات بیشتر:

http://shirazbc.ir

ثبت‌نام:

https://evand.ir/events/shirazbc7

 

 

 

امتیاز دهید

ارسال شده در 04 شهریور 1395

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *