پارسکدرز حامی اولین همایش وردپرس ایران

در حال حاضر حدود ۲۴ درصد از ۱۰ میلیون وب‌سایت معتبر جهان از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کنند. محبوبیت بسیار وردپرس در کشور نیز باعث شده است تا اولین همایش رسمی آن در ایران برگزار شود.

نرم افزاری آزاد به محبوبیت فعلی و سهم ۲۴ درصدی از ده میلیون وبسایت معتبر جهان رسانده روح همکاری و تعامل بدون مرز جاری در جامعه کاربران ۶۰ میلیونی آن است. گسترش محبوبیت و استفاده رو به رشد از سیستم مدیریت محتوای وردپرس در ایران و جهان موجب شده تا هر روز نیاز به وجود منابع کامل در این زمینه بیشتر احساس شود.

همایش وردپرس

حالا بر همین اساس، فعالان وردپرس در ایران اولین همایش وردپرس ایران را در هفته ابتدایی مرداد ماه تدارک دیده‌اند و در هشتم مرداد ماه گرد هم خواهند آمد تا تجارب خود در خصوص این نرم‌افزار آزاد در اختیار دیگران بگذارند.

در این مراسم نام‌های آشنا برای کاربران وردپرس در ایران به بیان تجربیات خود خواهند پرداخت که شامل موضوعات مختلف از جمله بایدها و نبایدهای موجود در این نرم‌افزار آزاد،بهینه‌سازی و توسعه بهتر آن و همچنین سازگاری کامل آن با موتورهای جستجو خواهد بود.

پارسکدرز نیز به عنوان حامی در اولین همایش وردپرس حضور خواهد داشت و از شما هم دعوت می کنه که در این همایش شرکت کنید.

با مراجعه به وب‌سایت اولین همایش وردپرس ایران به نکات بیشتری از آن پی خواهید برد. اگر شما هم از جمله کاربران این سیستم مدیریت محتوا هستید و اصطلاحا دستی بر آتش دارید مطمئنا این همایش می‌تواند تجربیات و اطلاعات خوبی را در اختیار شما بگذارد.

امتیاز دهید

ارسال شده در 15 تیر 1394

یک دیدگاه برای “پارسکدرز حامی اولین همایش وردپرس ایران”

  • امیدوارم ادامه دار باشه و فقط همین یکبار نباشه. با این همه توسعه دهنده و استفاده کننده نیاز هست اینطور همایش ها بیشتر برگزار بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *