پارس کدرز شش ماهه شد

از راه اندازی سایت پارس کدرز 6 ماه گذشت، در این مدت دوستان بسیاری هریک به شکلی مارا در بهبود هرچه بیشتر سایت یاری نمودند. بیش از 200 درخواست در سایت ثبت شد که از این میان بیش از 30 پروژه به انجام رسید.
تعداد بازدید های انجام شده از سایت بیش از 100 هزار بار بود و بیش از 3500 پیام میان خریداران و مجرایان ردوبدل شد. میانگین قیمت پروژه های انجام شده 26440 تومان بود و حداقل و حداکثر قیمت ها نیز به ترتیب  4900 و 150000 تومان بود.

شاید این آمار و ارقام برای کسب و کارهای معمول قابل توجه نباشد، اما برای اولین وب سایت فعال در زمینه فریلنسینگ و برونسپاری در ایران نوید بخش آینده ای درخشان برای مجریان سایت همچنین جامعه مجازی کشورمان است.

امتیاز دهید

ارسال شده در 11 خرداد 1387

3 دیدگاه برای “پارس کدرز شش ماهه شد”

  • تبریک میگم موفقیت شما رو. فقط اگه خواستید سایتتون رو بهبود ببخشید لطفا بخش مجری ها طوری اصلاح بشه که اگه در مورد هر کدام از پیشنهادهایی که دادیم پیغام جدیدی از طرف مقابل بیاد ما به راحتی بفهمیم که مثلا فلان پیشنهاد ما مطلب جدیدی توش هست و دیگه لازم نباشه هر 50 تا پیشنهاد رو هر دفعه چک کنیم.
    باز هم ممنون.

  • از شما دوست عزیز متشکر، در ضمن در حال حاضر نیز اگر پاسخی به پیشنهاد شما داده شود پاسخ به پست الکترونیکی شما ارسال می شود و نیازی به چک کردن همه پیشنهادات نیست.

  • منم یه پیشنهاد داشتم و اینکه اگه پیشنهادی پذیرفته شد ولی خریدار وجه رو گروگذاری نکرد وپروژه همچنان باز باقی موند یه زمان خاتمه برای اون قرار بدید که دیگه توی آمار کارهای در حال انجام قرار نگیره
    چون ممکنه خریدار جدیدی که میخواد سابقه مجری رو ببینه متوجه میشه مثلا چند تا پروژه باز داره و احتمالا فرصت انجام دادن کار جدید رو نداره

    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *