برگزاری سومین استارتاپ ویکند شیراز

استارتاپ ویکند رویدادی کارآفرینی تحت حمایت گوگل در 54 ساعت است که تعداد زیادی فعالان دارای ایده های ناب را در کنار هم جمع می آورد و به آنها برای به نتیجه رسیدن افکارشان کمک میکند. حالا در شیراز این رویداد از 20 تا 22 آبان ماه برگزار خواهد شد.

 

swshiraz3

استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی (Experiential Education) در سراسر دنیا و با حمایت شرکت گوگل است که در 3 روز متوالی شرکت کنندگان پر انگیزه‌ای گرد هم می‌آیند تا طی 54 ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و آن را اجرا کند. شعار امسال ما کار بیشتر برای آینده ای بهتر است. تفاوت ها با رویدادهای قبلی عبارتند از:

  • تیم های اول تا سوم در مسابقات جهانی Global Startup Battle شرکت داده خواهند شد.
  • امکان پذیرش تیم ها پس از یک دوره کوتاه آموزشی در پارک علم و فناوری فراهم شده است.
  • با هماهنگی های در حال انجام سعی میشود سرمایه گذاران خصوص و دولتی در کنار شما باشند.
  • سعی شده است تا روزهای پر هیجانی برای شما رقم بزنیم. همراه با غذا های خوشمزه و لذیذ …

استارتاپ ویکند یک رویداد غیر انتفاعیست. تمامی درآمد های ناشی از آن صرف رویداد و یا ذخیره ای برای رویداد های آینده خواهد بود. هیچیک از عوامل اجرایی، مربیان، داوران و … بابت همکاری های خود با این رویداد حق الزحمه ای دریافت نمیدارند و این قانون و روال استارتاپ ویکند در سراسر دنیاست …

برای رفتن به سایت رسمی رویداد کلیک کنید

 

2

 

ثبت نام در رویداد با کد تخفیف مخصوص

پارسکدرز نیز با حمایت از برگزاری چنین رویدادهایی، کد تخفیف 50 درصدی را برای کاربران خود ارائه می کند. لطفا جهت ثبت نام با کد تخفیف مذکور بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


برای ثبت نام کلیک کنید

امتیاز دهید

ارسال شده در 11 آبان 1394

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *