بهبود داشبورد و چند تغییر دیگر

در ادامه تغییرات ریز و درشتی که اخیرا در پارس کدرز شاهدش هستید و بنا به سیاست جدید سایت پارس کدرز مبنی بر ارتقا و به روز رسانی ویژگی های سایت با سرعتی بیش از قبل، هم اکنون شاهد طراحی جدید صفحه داشبورد هستید. صفحه داشبورد اولین صفحه ای است که شما پس از ورود به سایت با آن مواجه می شید و لازم بود به صورت کار آمد تری طراحی بشه.

در داشبورد جدید شما شاهد دو کادر اخبار و وبلاگ پارس کدرز هستید. همون طور که مشخصه اخبار حاوی آخرین به روز رسانی ها در ارتباط با سایت و سیاست های کاری سایت خواهد بود و در بخش وبلاگ شاهد مطالب آموزشی، تحلیلی خواهید بود. در ردیف بعد کادر آخرین مکالمات قرار گرفته که نسبت به قبل بهینه تر شده. وضعیت پیشرفت پروژه و آواتار پیام دهنده به این کادر اضاف شدند تا مکالمات با سرعت و کیفیت بهتری مابین افراد صورت بگیره.

از همین فرصت استفاده می کنم و به مجریان عزیز پیشنهاد می کنم تا در اسرع وقت نسبت به درج عکس آواتار برای خودتون اقدام کنید. چرا که بنا به آمار موجود و توصیه متخصصان انتخاب تصویر مناسب در بهبود ارتباط شما با سایرین نقشی مهم و تعیین کننده داره. برای تغییر آواتار خودتون می تونید به بخش ویرایش حساب مجری مراجعه کنید.

در ادامه و در همین صفحه ویرایش حساب مجری شاهد امکانات جدیدی هستیم. از این پس شما می تونید رزومه خودتون رو با بهره گیری از ادیتور ارائه شده ساده تر و شکیل تر از قبل به تصویر بکشید و در نهایت با فشردن دکمه ویرایش مهارت ها به صراحت مشخص کنید که در چه شاخه هایی مهارت دارید تا فهرستی از مهارت ها در برگه رزومه شما دیده بشه و در آینده نزدیک با ویژگی هایی که هم اکنون در دست ساخت هستند بیشتر در معرض دید قرار بگیرید.

 

edit-resume
نمایی از بخش جدید ویرایش رزومه برای مجریان

 

خوشحالیم که اعلام کنیم تغییرات بیشتری در راه هست و به زودی شاهد ارتقاهای بیشتری خواهید بود. این به روز رسانی ها شامل بهبودهایی در رابط کاربری سایت و افزودن ویژگی های جدید خواهد بود. از اینکه با ما همراه هستید خوشحالیم.

 

امتیاز دهید

ارسال شده در 13 آبان 1393

4 دیدگاه برای “بهبود داشبورد و چند تغییر دیگر”

  • سلام. دکمه رفتن به بالای صفحه با طراحی کلی سایت نمیخونه. رنگش رو عوض کنید. فلت هم باشه. جاش هم خیلی بده.

  • سلام. داشبور قبلی خیلی بهتر بود. همیشه آخرین پیغام رو نمایش می داد و وقتی روی لینک کلیک می کردیم مستقیم می رفت روی مطلب. الان از هر پیشنهاد فقط یک پیام رو نمایش میده و وقتی کلیک کنی صفحه اش باز میشه ولی پیشنهاد رو نمایش نمیده (در صورتی که تعداد پیام ها زیاد باشد).
    در این صورت نمیشه راحت فهمید کدوم پیام جدید و ناخوانده است. لطفا یا به سیستم قبلی برگردونید یا جوری تنظیم کنید که بشه فهمید کدوم پیام ناخوانده است

    • برای اینکه کاربر متوجه بشه کدوم پیام ها جدید هستن و خوانده نشده برنامه ای داریم که به زودی رو نمایی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *