به حساب لینکدین خود اعتبار بیشتری ببخشید

تحقیقات لینکدین نشان می دهد که پروفایل افراد دارای گواهینامه 6 بار بیشتر دیده می شود. این سایت به کاربران خود اجازه می دهد تا گواهینامه های معتبر خود را هم به صورت دستی و هم از طریق سایت های واسط به پروفایل خود اضافه کنند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم امکانی فراهم کنیم که کاربران سایت پارسکدرز به سادگی و تنها با یک کلیک گواهی فعالیت مجری (فریلنسر) یا خریدار در سایت پارسکدرز را به پروفایل لینکدین خود اضافه کنند.

برای اضافه کردن این گواهینامه به این آدرس بروید و با توجه به نوع فعالیتتان بر روی دکمه مربوط به خریداران یا مجریان کلیک کنید.

پارسکدرز-لینکدین

پس از اضافه کردن این گواهینامه، کاربران با کلیک بر روی گواهینامه شما به پروفایل پارسکدرز شما منتقل خواهند شد.

هر زمان که بخواهید می‌توانید به صورت دستی پروفایل لینکدین را به روز کنید و این گواهینامه را حذف کنید.

 

اگر دوست دارید در این باره اطلاعات بیشتری داشته باشید اینجا کلیک کنید.

امتیاز دهید

ارسال شده در 01 شهریور 1395

2 دیدگاه برای “به حساب لینکدین خود اعتبار بیشتری ببخشید”

  • با سلام و عرض ادب
    میدونم درخواستی که دارم مربوط به این قسمت نمیشه اما خیلی دلم میخواست عرض کنم.
    اکثر سایت های freelacer مانند guru , elancer و … بابت پیشنهاد دادن یا همون bid یه مبلغ ناچیزی رو دریافت می کنند که هم باعث میشه افرادی که تخصص در اون زمینه ندارند بیخود bid ندند و هم اینکه جلوی bid های زیاد گرفته میشه و افراد بیشتری شانس شرکت در یک پروژه رو خواهند داشت . اینجوری افرادی که تخصص خوب دارند روی پروژه های سنگین تر bid میگزارند و بقیه هم که تازه به سایت های freelancer اشنا شده اند شانس انجام پروژه های سبک تر رو بیشتر دارند. چون از مهر پروژه ها زیاد میشه و یه جورایی مدیریت پروژه ها میشه. البته میدونم شما یک تیم کامل دارین و راجب این مسائل اطلاعات کامل دارید فقط خواسم عنوان کرده باشم.
    این فقط یه پشنهاد هست و انتقاد یا چیزی نیست. از سایت و مدیریت خوبتون هم تشکر میکنم که شبانه روز زحمت می کشید.

  • سلام خسته نباشید
    یه سوال داشتم من یک ماه پیش یک اکانت ساختم تو لینکدین روزی چهار پنج تا مقاله میزاشتم یه لینک هم به مطلبم میدادم ولی لینکدین مقاله های دو هفته پیشم رو ایندکس نکرده احساس میکنم خودشون کاری کردن تا باقی مطالبم ایندکس نشه
    به نظر شما چیکار میتونم بکنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *