خدمت آشناکردن

درمورد سرویس آشنا کردن سایت پارس کدرز چه می دانید؟
امروزه آشنا کردن یا Affiliate یکی از پر طرفدار ترین زمینه های تجارت الکترونیک است، در این روش با ثبت نام در سایت ارائه دهنده این خدمت و گرفتن یک پیوند (Link) با یک کد شناسایی کاربر می تواند کسب درآمد را آغاز کند. فقط کافی است با هر روشی که می داند پیوند مربوطه را در اختار مشتری قرار دهد و هنگامی که مشتری با کلیک بر روی این پیوند وارد سایت فروشنده شود توسط سیستم آشناکردن سایت ردگیری می شود. از این به بعد به ازاء خرید هایی که این مشتری انجام می دهد درصدی به شخص آشنا کننده پرداخت می شود.

در حال حاضر کاربران سایت پارس کدرز نیز از این سیستم بهره مند هستند و می توانند با استفاده از آن کسب درآمد کنند. مورد مهم مبلغ قابل توجه پرداختی سایت پارس کدرز می باشد که 1/3 (یک سوم) مبلغ دریافتی سایت یا به عبارت دیگر 5% کل مبلغ پروژه است که در سایت انجام می شود بدین معنی که اگر از طریق یک آشنا کننده پروژه ای در سایت پارس کدرز قرار گیرد و در نهایت آن پروژه با مبلغ 100 هزار تومان به انجام برسد 5000 تومان سهم معرف خریدار یا همان آشنا کننده است.

بنابراین هرکس فارق از این که وبلاگ یا وب سایت پر بیننده ای دارد یا خیر می تواند از خدمت آشنا کردن این وب سایت استفاده کند، اگر وب سایت یا وبلاگ پر بیننده ای دارید می توانید کد هر یک از بنر های سایت پارس کدرز را دریافت کرده و در بخش پر بیننده سایت خود قرار دهید، در غیر این صورت می توانید با معرفی سایت پارس کدرز ار طریق پست الکترونیکی به دوستان خود ( با استفاده از پیوند مخصوص ) به عنوان آشناکننده فعالیت کنید.

لازم به ذکر است که اگر کاربری با استفاده از لینک شما وارد سایت پارس کدرز شود شما حتی اگر ثبت نام نکند به عنوان معرف وی در سایت ثبت خواهید شد و درصورتی که تا یک سال بعد هم مجددا به صورت مستقیم وارد سایت شود ثبت نام کند و درخواست انجام پروژه ای دهد، شما به عنوان معرف وی و ذينفع‌ در مبلغ پروژه خواهید بود. این کار با استفاده از ثبت کوکی بر روی مرورگر کاربر انجام می شود.

امتیاز دهید

ارسال شده در 01 اردیبهشت 1387

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *