دوره آموزشی فریلنسینگ برای معلولین

دوره آموزشی فریلنسینگ برای معلولین
معلولیت چیزیه که ممکنه یک دفعه اتفاق بیفته، یا در طول سال های متمادی گسترش پیدا کنه. حتی ممکنه از ابتدای تولد با ما همراه باشه. چالش اصلی اینه که چطور با اون کنار بیایم.

 

از ناشنوایی گرفته تا آسیب مغزی یا نقص عضو، افرادی هستند که با وجود هر نوع معلولیت به عنوان یک فریلنسر کار می کنند. خبر خوب اینه که معلولین می توانند در فریلنسینگ بسیار موفق باشند.

 

نیما و روشنک از موسسان پونیشا باوردارند کار به روش فریلنسینگ نه تنها می تواند برای افرادی که ناتوانی جسمی دارند راه حل مناسبی باشد، بلکه به آنها کمک می کند تا هیچ محدودیتی برای درآمد، ساعت کاری یا مکان کار هم نداشته باشند.

 

این دوره آموزشی مخصوص افراد متخصص و ماهری است که در یکی از زمینه های طراحی گرافیک، ترجمه یا برنامه نویسی مهارت دارند ولی ناتوانی آنها باعث شده در پیدا کردن کار مناسب، مشکل داشته باشند.

 

پونیشا به آنها یاد می دهد چطور پروفایل قوی برای خود ایجاد کنند، کارفرمایان را بشناسند، با آنها ارتباط برقرار کنند، روی پروژه ها قیمت گذاری کنند، و چطور از تکنولوژی برای کسب درآمد خود بصورت مستقل استفاده کنند.

 

پیدا کردن کار مناسب برای همه سخت است، اما خیلی از افراد فریلنسینگ را انتخاب میکنند چون می خواهند کنترل زندگی و آینده خود را در دست داشته باشند. فریلنسر بودن یک سبک زندگیست و نیاز به علاقه و کمی تمرین دارد.

 

فریلنسر به کسی گفته می شود که برای خود و بصورت پروژه ای کار میکند. اگر شما در خانواده یا اطرافیان خود ناتوان جسمی یا توانیاب هایی را می شناسید که این دوره می تواند به آنها در مسیر آینده شغلی کمک کند، ثبت نام در این دوره را به آنها پیشنهاد کنید.

 

این دوره آموزشی رایگان است و فقط افرادی که در مرحله اول انتخاب می شوند می توانند در این دوره حضور داشته باشند.
این دوره سه روزه است و در تاریخ ۱۷ – ۱۸ – ۱۹ اسفند سال ۱۳۹۵ در تهران و در فضای کار اشتراکی زاویه در محدوده امیرآباد برگزار می شود.

 

برای ثبت نام اولیه به فرم زیر مراجعه کنید. پس از ثبت نام برای هماهنگی های بیشتر با شما تماس گرفته می شود.

ثبت نام در دوره آموزشی فریلنسینگ

 

این رویداد با کمک و همکاری موسسه نیکوکاری همگام، موسسه خیره رعد و فضای کار اشتراکی زاویه برگزار می شود.

مناسب سازی شغلی

کارفرمایان در کشور ما به فرد معلول اعتماد نمی کنند. گاهی او را باور نمی کنند، که هرچند دست و پائی کم توان دارد، ذهنش بارور و شکوفاست، و معلولیت او تنها متوجه صورت ظاهری وی است. و گاه نیز علیرغم علو بر توانائی اش، حضور او را در مجاورتشان خوش نمی دارند.

در همین راستا در خصوص همبستگی جامعه استارتاپی ایران برای توانمندسازی بخوانید

امتیاز دهید

ارسال شده در 15 اسفند 1395

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *