دومین رویداد استارتاپ گرایند شیراز

دومین رویداد استارتاپ گرایند شیراز پنجشنبه ۲۶ شهریور ماه ۱۳۹۴ با حضور آقایان رضا دهقانیان و حامد اختری از بنیانگذاران شرکت آیرین و فعال در بازارهای جهانی از جمله Envato برگزار می‌شود.

استارتاپ گرایند (Startup Grind) یک برنامه و اجتماع کارآفرینی و جهانی است که به منظور آموزش، الهام و ایجاد ارتباط بین کارآفرینان حوزه تکنولوژی طراحی شده است.

sgshiraz2

این برنامه با حمایت‌های ویژه شرکت گوگل قدرت گرفته، در حال حاضر در بیش از ۱۶۰ شهر و ۶۵ کشور جهان درحال برگزاری بوده و پذیرای ویژه موسسین، سرمایه گذاران، مخترعان و مربیانی است که داستان‌های شخصی، تجربیات و درس‌های آموخته خود را با شرکت‌کنندگان سهیم شده و از این طریق به الهام بخشیدن و تولید محتوای ناب در جامعه کارآفرینی کمک می‌کنند.

رسالت استارتاپ گرایند تقویت شبکه کارآفرینی و کمک به کارآفرینان، نوآوران وارزش‌آفرینان است. این برنامه توسط نمایندگان مختلف در شهرهای گوناگون در دنیا در حال برگزاری است. محتویات به وجود آمده از گفتگوها و مصاحبه‌های انجام شده به صورت ویدئویی و از طریق کانال های آنلاین (YouTube در خارج از کشور و Aparat در داخل کشور) به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

اطلاعات بیشتر:

http://startupgrindshiraz.ir/

ثبت‌نام:

http://myevent.ir/sgShiraz2

امتیاز دهید

ارسال شده در 11 شهریور 1394

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *