روز بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing Day 2018)

روز بازاریابی دیجیتال، 21 اردیبهشت 97 با حضور مديران بازاريابى ديجيتال كسب و كارهاى موفق و با هدف اشتراك گذارى دانش و تجربه در اين حوزه برگزار ميشود.

بازاریابی دیجیتال در کسب و کارهای دنیای امروز آنقدر حائز اهمیت است که یک روز کامل را به آن اختصاص دهیم، روزی پر از ایده‌های ناب، تجربیات توفیق یافته یا شکست خورده در تبلیغات و بازاریابی دیجیتالی!

هدف این است یک روز دیجیتالی داشته باشیم که ما را از تحولات و وقایع بازاریابی روز آگاه کند، با افرادی دیدار کنیم که مشغله اصلی و تخصصشان بازاریابی دیجیتال است و با تمام وجود تأثیرات و نتایج اقدامات حول این محور را درک می‌کنند.

نشستن پای تجربه ها، صحبت‌ها و حتی درد دل‌های آنها به ما در انتخاب مسیر درست برای کسب و کاری که داریم یا خواهیم داشت کمک خواهد کرد. حتی به ما اخطار می‌دهد کدام مسیرها غلط است و به چه اقداماتی نزدیک نشویم.

روز بازاریابی دیجیتال

محورهای رویداد

محور های اصلی این رویداد عبارتند از :

  • شبکه سازی، معرفی و برقراری ارتباط کارشناسان، فعالان و علاقه مندان این حوزه،
  • بررسی کمپین های تبلیغاتی موثر و جهانی در شبکه های اجتماعی،
  • میزگرد خلاقیت در حوزه های دیجیتال مارکتینگ
  • تجربه ورود به شهرها و کشورهای دیگر
  • استراتژی های بازاریابی در اثربخشی ابزارهای دیجیتال مارکتینگ
  • و …

 

مخاطبان رویداد

مخاطبان این رویداد را کارشناسان دیجیتال مارکتینگ، کارشناسان تولید محتوا، مدیران کسب و کارها، دانشجویان مدیریت و کامپیوتر، علاقه مندان استارتاپی و … تشکیل می‌دهند. بنابرین به بزرگترین اجتماع دیجیتال مارکترهای ایران بپیوندید.

 

سخنرانان

از جمله سخنرانان این رویداد می‌توان راشا شیدماهر (مدیر بازاریابی ارشد اسنپ)، محسن رهگذر (معاون ارتباطات خلاق دیجیتال بادکوبه)، مینا جهانی (مدیر بازاریابی دیجیتال دیوار)، مجتبی جوانمردی (مدیربازاریابی بخش موبایل سامسونگ) و … نام برد.

سخنرانان روز بازاریابی دیجیتال

 

تخفیف ثبت نام زود هنگام رویداد روز بازاریابی دیجیتال را برای یک هفته دیگر تمدید شده‌است. برای استفاده از 40 درصد تخفیف ثبت نام زود هنگام به لینک زیر مراجعه کنید:

برای رفتن به سایت روز بازاریابی دیجیتال کلیک کنید.

امتیاز دهید

ارسال شده در 19 فروردین 1397

2 دیدگاه برای “روز بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing Day 2018)”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *