15 طرح محیط کار فوق العاده برای افزایش بهره وری

آیا از وضعیت محیط کار یا میز خود ناراضی هستید؟ ممکن است این مطلب شما را متقاعد کند که برای این نارضایتی کاری انجام دهید. فرقی ندارد که شما در منزل کار می‌کنید، در محیط کارتان در میزهای به هم پیوسته با سایر کارمندان در کنار هم می‌نشینید یا در یک اتاقک هستید. محل کار شما یک فضای شخصی است و هر زمانی که شما برای انجام کارتان در آن محل قرار می‌گیرید، آن محیط بر وضعیت ذهنی شما تاثیر می‌گذارد.

حتی یک تغییر کوچک می‌تواند محیط و حال و هوای شما را تغییر دهد، بنابرین شما باید توجه بیشتری به چیدمان محل کارتان داشته باشید. شاید بخواهید مقداری آن را خلاقانه‌تر، کاربردی‌تر یا الهام‌بخش‌تر کنید یا حتی فقط یک گلدان یا جا مدادی بر روی میزتان اضافه کنید.

برای ساختن یک محیط کار مدرن، راحت و کارآمد با استفاده هوشمندانه از فضای کوچک، دکورهای دیوارها، طبقه‌ها، رنگ‌ها و … این 15 محیط کار را ببینید و از آن‌ها ایده بگیرید.

 

محیط کار محیط کار محیط کار محیط کار محیط کار محیط کار محیط کار محیط کار محیط کار محیط کار محیط کار محیط کار محیط کار محیط کار

 

منبع: hongkiat.com

امتیاز دهید

ارسال شده در 08 بهمن 1394

4 دیدگاه برای “15 طرح محیط کار فوق العاده برای افزایش بهره وری”

  • سلام
    توی 2 هفته گذشته خیلی توی زمینه پست فعال بودید. 🙂
    این پست هم تکراری است ..قبلا با همین مفهوم و با اینفوگراف پستی انتشار داده بودید.

    یک انتقاد هم داشتم:
    من 3 ساله دارم توی پارس کدرز فعالیت می کنم و مشکلات زیادی رو در وب سایت دیدم و کارهای زیادی باید انجام بشه…
    ولی مثل اینکه پارس کدرز اندر خم پیج اول متوقف شده.
    الان هم قالب Front سایت تغییر کرده ولی سمت داشبورد تغییر نکرده…

    • سلام
      بله پیاده‌سازی بعضی از محیط‌ ها شاید کمی سخت باشد. اما می‌توان از المان‌های خاصی از یکی از عکس‌ها ایده گرفت و با هزینه کم پیاده‌سازی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *