فرصت کسب درآمد برای ساکنین مناطق محروم

یکی از مشکلات شهرها و روستاهای کوچک فقدان امکانات، کمبود فرصت کسب درآمد و تجمع آن در سایر شهرهای بزرگ و پایتخت است. این کمبود امکانات در بسیاری از زمینه‌ها از جمله فرصت های شغلی و تکنولوژی به وفور دیده می شود. یکی از مزیت‌های ظهور اینترنت از میان برداشتن این فاصله ها و ساخت به اصطلاح دهکده جهانی است. جایی که همه با دسترسی به یک دستگاه کامپیوتر و اینترنت می‌توانند به صورت مساوی از امکانات آموزشی و دسترسی به اطلاعات بهره ببرند.

%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%b3%da%a9%d8%af%d8%b1%d8%b2

در شهرهای کوچک معمولا تنوع‌ شغلی کمتری وجود دارد. به همین دلیل افراد گاهی در یافتن شغل مورد علاقه‌شان، خصوصا مشاغل مربوط به تکنولوژی ناکام می‌مانند و درصورت راه‌اندازی کسب و کار مورد علاقه‌شان معمولا به دلیل کم بودن تقاضا، موفقیت مورد تصورشان را بدست نمی‌آورند.

در مقالاتی که در مورد فریلنسینگ ( برای آشنایی بیشتر با فریلنسینگ این مطلب را بخوانید) و ویژگی‌های آن می‌خوانیم “نداشتن محدودیت مکانی” به عنوان اولین مزیت ذکر می‌شود. معمولا به این مسئله به این دید نگاه می‌شود که شخص می‌تواند از درون منزل یا هر جای دیگری کار کند، یا به تعبیری دیگر دورکاری کند. دور کاری انواع مختلفی دارد که فرد می‌تواند با توجه به شرایط و محل زندگی بهترین را انتخاب کند. (برای آشنایی بیشتر با دورکاری و انواع آن این مطلب را بخوانید.)

اما ارزش واقعی این مزیت زمانی درک می‌شود که به آن در سطح یک کشور یا حتی جهان نگاه کنیم. یعنی یک موقعیت برابر برای بدست آوردن کار، فارغ از شهر و محل زندگی افراد.

فریلنسینگ یا آزادکاری این مشکل را با برداشتن کلیه موانع مربوط به منطقه جغرافیایی حل کرده است. هدف پارسکدرز ایجاد موقعیت برابر برای همه هموطنان در همه جای کشور و فراهم کردن امکان ارتباط افراد در همه شهرها به یکدیگر است.

برو به پارسکدرز

امتیاز دهید

ارسال شده در 12 آبان 1395

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *