مگه با وردپرس میشه کسب و کار راه انداخت؟

امروزه بازار راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی یا استارتاپ بسیار پر رونق است. اما راه اندازی یک کسب و کار بر روی اینترنت مانند هر کسب و کار دیگری شرایط و ویژگی‌های خود را دارد.

زمانی که شما تصمیم می گیرید بر اساس ایده خود یک استارتاپ را راه اندازی کنید، اولین مرحله مشخص کردن بیزنس مدل و سپس ساخت MVP براساس آن بیزنس مدل است. براساس تعریف کلی

MVP یا به اصطلاح کمینه محصول قابل عرضه (Minimum Viable Product) حداقل محصولی است که میتوانید تولید کنید و با استفاده از آن بازخورد مشتری را مشاهده کنیم و براساس آن درستی یا نادرستی فرضیه مان را بسنجیم.

محصول حداقلی MVP - وردپرس

به MVP اینطور نگاه کنید، شاید ایده بزرگ شما راه اندازی وبسایتی است که خدمت خاص و جذاب  الف را به افراد ب که فکر می‌کنید شدیدا نیازمند این خدمت و مشتاق به استفاده از آن هستند ارائه می‌دهد. اما تا زمانی که این فرضیه را تست نکنید آیا می‌توانید به صحت آن اطمینان داشته باشید و شروع به سرمایه‌گذاری و صرف هزینه و زمان برای پیاده‌سازی آن کنید؟

نمونه اولیه شما می‌تواند یک پاورپویت، ویدیو، یک فرم ثبت‌نام یا هر چیز دیگری باشد. نمونه ای از MVP در استارتاپ‌ها ساخت وبسایت اولیه حداقل امکانات با وردپرس برای صرفه جویی در زمان و هزینه است. با این کار علاوه براینکه با سرعت بیشتری ریزساخت را فراهم و شروع به اعتبار سنجی ایده می‌کنید، همزمان محیطی را ایجاد می کنید که در آن مشتری های بالقوه شما شروع به فعالیت می کنند تا نیازهای آن ها را بهتر شناسایی کنید تا در نهایت در زمان تولید محصول نهایی با دید بازتر و اطلاعات بیشتری اقدام کنید.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان و متن باز است که برای ساخت وبسایت‌های مختلف و وبلاگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از این سیستم به همراه افزونه‌های نوشته شده برای آن می‌توان انواع وبسایت را با صرفه‌جویی بسیار زیادی در زمان و هزینه، پیاده‌سازی کرد. همین موضوع سبب شده که 28 درصد از وبسایت‌های موجود در دنیا با وردپرس ساخته شوند. [منبع]

از جمله استارتاپ های ایرانی که کار خود را با وردپرس شروع کردند می‌توان از فرانش، Payment24، فرادرس، دکترتو و Lunato نام برد.

به علاوه در ابتدای کار پیدا کردن یک وردپرس کار بسیار آسان تر و مقرون به صرفه تر از پیدا کردن یک توسعه دهنده php  یا .net است. برای پیدا کردن وردپرس کار می‌توانید درخواست خود را در پارسکدرز ثبت کنید و با یک قیمت رقابتی کار خود را به یک وردپرس کار حرفه‌ای بسپارید. پارسکدرز با در اختیار قرار دادن سیستم گروگذاری وجه، امنیت مالی شما را تضمین می کند.

 


ثبت سفارش طراحی سایت وردپرسی در پارسکدرز

امتیاز دهید

ارسال شده در 19 تیر 1396

9 دیدگاه برای “مگه با وردپرس میشه کسب و کار راه انداخت؟”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *