هشتمین دوره اردوی استارتاپ شیراز

هشتمین دوره اردوی استارتاپ شیراز (استارتاپ ویکند) با محوریت گردشگری، هنر و صنایع دستی 18 تا 20 اسفند ماه در پارک علم و فناوری فارس برگزار می‌گردد. یعنی ایده ها باید در زمینه گسترش گردشگری و صنایع دستی و مسایل مربوط به آن باشد.

استارت‌آپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی (Experiential Education) در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه‌ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت‌آپ، بازاریاب ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند.

پارسکدرز برای کاربران کد تخفیف ویژه در نظر گرفته است. در صورت ثبت نام دو نفر به صورت همزمان میتوانید با استفاده از کد تخفیف parscoders از تخفیف 70 درصدی بهره مند شوید.

برای این رویداد جوایز ویژه ای برای تیم های برتر در نظر گرفته شده است. از نمونه ی این جوایز می توان 55 میلیون تومان وام بلند مدت، حضور رایگان در نمایشگاه های صنعت گردشگری و هنر و دوره های آموزشی رایگان را نام برد. به علاوه ایمان قصرفخری و حامد تکمیل از  اعضای تیم پارسکدرز به عنوان منتور در این رویداد حضور خواهند داشت.

اگر علاقه‌مند به شرکت در این رویداد هستید یا به اطلاعات بیشتر نیاز دارید به سایت رویداد مراجعه کنید.

اردوی استارتاپ گردشگری

امتیاز دهید

ارسال شده در 09 اسفند 1395

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *