پرداخت الکترونیکی

به زودی پرداخت الکترونیکی سایت فعال می شود، امیدوارم حداکثر تا هفته آینده این کار انجام بشود.
مدارک مورد نیاز به بانک تحویل شده، بخش هایی از زیرساخت مورد نیاز نیز آماده است انشاا… به محض دریافت Merchant Account این امکان به سایت اضافه می شود. برای شروع بانک سامان را به عنوان دروازه پرداخت انتخاب کرده ایم.

امیدوارم با راه اندازی این بخش کاربران (مخصوصا خریداران) راحت تر بتوانند از خدمات سایت استفاده کنند و همه کار ها به صورت اینترنتی انجام شود.

امتیاز دهید

ارسال شده در 05 خرداد 1387

5 دیدگاه برای “پرداخت الکترونیکی”

  • سلام
    کار خوبی کردید که به بانک سامان می خواید متصلش کنید
    ولی یک انتقاد از شما داشتم
    درسته دامنه freelancer.ir آزاد بود و سایت boshra مجری سایت اون رو تمدید نکرده بود
    ولی بهتر بود که این دامنه رو به سایت خودتون اضافه نمی کردید (هر چند آزاد بود ولی خب پارس کدرز خودش به تنهایی پارس کدرزه و احتیاجی به فری لنسر و دومین های دیگه نداره )
    باز هم ممنونم که همچین فضایی رو به عنوان یک لنسر در اختیار ما قرار دادید!

  • mh12 ممنونم از شما
    در توضیح باید خدمت شما عرض کنم که شرکت بشرا تمایلی برای تمدید این دامنه نداشت و در صحبتی که با برنامه نویس سایت فریلنسر داشتم فرمودند که سایتشان به اندازه کافی راضی کننده نبوده و …، بنابرین با توجه به اخطار هایی که آی آر نیک در هنگام انقضای دامنه ارسال می نماید و دامنه را نزدیک به دو ماه برای صاحب قبلی قابل ثبت نگاه می دارد فکر نمی کنم که ایرادی در ثبت این دامنه وجود داشته باشد و کسی مدعی آن باشد.
    باز هم از جناب عالی سپاس گزارم

  • واقعا برای من جالبه که وقتی برای طراحی یک وب سایت بیست هزار تومان پیشنهاد می شه اون وقت می شه گفت که این وب سایت مجموعه از بهترین مجریان رو دور هم جمع کرده؟ از نظر من پارس کدرز جایی برای انجام ارزان پروژه های فوق العاده کوچک است و با این روال اگه ادامه بدین به موفقیت نمی رسین لطفا یه کف قیمت واسه کارها به طور کارشناسی در نظر بگیرین اینکه مثلا کار طراحی لوگو با ده هزار تومن انجام بشه به نظر شما مسخره نیست؟ مجری ها همه فقط می خوان کار رو بگیرن ولو مجانی به نظر من باید یک مقدار حرفه ای تر عمل کنین

  • دوست عزیز (پارس وب)
    نظرات شما کاملا قابل احترام است اما یکم تامل کنید، ببینید دارید در مورد چی صحبت می کنید؟ فریلنسینگ در ایران، در جامعه ای که تجارت به اصطلاح الکترونیک عمری بیشتر از 4-5 سال ندارد، کشوری که ضریب نفوذ اینترنت در آن به نزدیکی 25 درصد هم نمی رسد.
    آیا انجام شدن بیش از 30 پروژه قابل توجه نیست؟ شما باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که خریدار بهتر می داند که چه می خواهد و پیشنهادی را بر اساس نیاز خود می پذیرد، اگر کسی کاری کاملا حرفه ای بخواهد مطمئن باشید پیشنهاد بیست هزار تومانی را نمی پذیرد.
    از شما دعوت می کنم که نگاهی به مقاله ای در سایت RentACoder که یکی از بزرگترین سایت های فریلنسینگ است بیندازید، این مطلب در مورد گرفتن اولین کارها می باشد.(اینجا را کلیک کنید). بعد ار مطالعه این مقاله خواهید دید که قیمت پایین مجریان سایت پارس کدرز از زیرکی آنهاست.

  • سلام خوشحالم که وبلاگ اینجا هم راه اندازی شده

    من هم با نظر ادمین موافقم و مسلما پیشنهادات پایین برای کارهای بزرگ تنها اتلاف وقت است و خریدار چنین ریسکس نخواهد کرد. اما در مورد پروژه های دانشجویی قضیه اندکی متفاوت است چون قرار نیست شما همه موارد را در مورد مثلا یک سایت لحاظ کنید و تنها کافی است اهداف خواسته شده در برنامه انجام گردد و به عنوان مثال نیازی به این نیست که در همه مرورگرها یکسان نمایش داده شود یا مسائل امنیتی کاملا در نظر گرفته شوند و …
    خیلی از برنامه نویسان نیز میخواهند در اولین فرصت یک پروژه را بگیرند چون خود من هم زمانی که اولین پیشنهادم پذیرفته شد خیلی خوشحال بودم یک حس خاص کنجکاوی باعث میشه که قیمت ها پایین بیاد
    علاوه بر این برخی افراد برنامه ها رو آماده دارند و نهایتا با کمی تغییر میتوانند آن را ارائه کنند که همین مسئله نیز می تواند دلیل موجهی باشد.
    اما برای کارهای که قرار است مورد استفاده قرار گیرند بر خلاف پروژه های دانشجویی لازم است هم قیمت مناسب داده شود و هم زمان کافی برای نوشتن و تست آن صورت پذیرد.
    امیدوارم که هر روز شاهد افزایش استفاده کنندگان پارس کدرز باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *