کارتمام وقت و شغل اول

سه سال پیش زمانی که پارس کدرز راه اندازی شد را هنوز به خوبی به خاطر دارم، اولین پروژه را خود در پارس کدرز قرار دادم، پروژه‌ی طراحی لوگو برای پارس‌کدرز که با مبلغ 10 هزار تومان انجام شد ولی آن لوگو تقریبا استفاده نشد. از آنجایی که هیچوقت به دروغ اعتقادی نداشتم از ثبت پروژه های دروغین برای پر بازدید نشان دادن سایت خود داری کردم. در آن زمان به ندرت درخواستی در پارس کدرز ثبت می شد و درخواست هایی که  گروگذاری می شدند بسیار کمتر بود، چیزی حدود 16% درخواست های ثبت شده.

اولین پروژه ای که بدون واسطه دوستان و آشنایان در پارس کدرز گروگذاری شد (openGL) جشن کوچکی گرفتیم، چون بالاخره کسی به خود سایت پارس کدرز اعتماد کرده بود و گروگذاری کرده بود، نه تیم مدیریت و توسعه آن. مبلغ این پروژه تنها 50 هزار تومان بود. اما در حال حاضر پروژه تا 3 میلیون تومان در سایت گروگذاری شده و درحال انجام است. سایت پارس کدرز به لطف دوستان (مجریان و خریداران) رونق روز افزون دارد.

اما در این روز ها شرایط تغییر کرده روزانه تعداد زیادی درخواست در سایت ثبت می شود و بیش از 21% آن ها جهت انجام، گروگذاری می شوند این روند نوید می دهد که سایت پارس کدرز به جایگاهی نزدیک می شود که مجریان متعهد بتوانند با دلگرمی فعالیت کنند و به پارس کدرز به عنوان محلی برای کار تمام وقت بنگرند.

به امید روزی که مجریان پارس کدرز به عنوان شغل اول در سایت فعالیت نماییند که چندان دور نیست. ما برای این هدف برنامه ریزی نموده ایم و در این راستا از تمامی دوستان دعوت می کنیم تا پیشنهاد های و انتقاد های خود را با ما در میان بگذارند.

دوست همیشه همراه شما
قصرفخری

امتیاز دهید

ارسال شده در 12 شهریور 1389

7 دیدگاه برای “کارتمام وقت و شغل اول”

  • از ایده پارسکودرز خیلی خوشم اومد
    از قالب پارس کودرز خوشم نمیاد
    از نحوه پورسانت گیری راضی نیستم هر چند میگید صرف تبلیغات میشه

  • سلام و درود خدمت مهندس قصر فخری و همکاران گرامیتان.
    ایده بسیار جالبیه. به نظرم اگر چند تدبیر در سایت اضافه بشه بزودی جایگاه سایت و اعتماد مجری و کارفرما بیش از پیش ارتقا خواهد داشت.
    اولین نکته جریمه برای مجریانی که به تعهداتشان درست عمل نمی کنند و یا کار را تحویل نمی دهند.
    راهی که فکر می کنم: گرو گذاری مجری پس از عقد قرارداد توسط کارفرما. همانند امضای قراردادهای نرم افزاری بین دو شرکت.
    من این چند روز وقت زیادی در سایتون به جستجوی مطالب و پروژه ها اختصاص دادم قیمت های الکی و عقد قرارداد توسط کارفرما و عدم اجرای پروژه و برگشت پول. خب بدیهی است خیلی از پروژه ها هم انجام می شود اما با تاخیر زیاد. اگر راه حلی برای این موضوع پیدا کنید ممکنه در کوتاه مدت با افت قبول و پذیرش کار مواجه بشید اما جایگاه بسیار بالایی به عنوان مرجع برنامه نویسان متخصص و متهد پیدا می کنید.
    با تشکر و احترام

  • سلام

    سایت خوبی هست .

    اماپروژه ها تو زمینه برق کمتر توسایت گذاشته میشه وبه نظر من تبلیغات سایت خیلی کمه یه پیشنهاد میکنم تو فروم، سایت های پر بیننده تبلیغات کنید مثل eca.ir چون یکی از پر بیننده ترین فروم برق است و دانشجویای زیادی برای انجام پروژه هاشون سرگردونن هستند.
    من که خودم از مجری های سایت هستم به طور کاملا اتفاقی با این سایت اشنا شدم .
    یه پیشنهاد دیگه هم اینه که به سایت قسمتی اضافه کنید مثل قسمت پروژه های اماده تا بشه ازیه راه دیگه هم کسب درامد کرد و غیر ازاون پروژه های خاک خورده که زحمت زیادی برای اونا کشیده شده بفروش برن.

  • سلام
    عجیبه
    من شبانه روز پای اینترنتم و راجع به این مسائل سرچ میکنم ااما امروز و کاملا اتفافی به شما برخوردم
    حرف باران رو 200 درصد تایید میکنم
    باشگاه مهندسان ایران هم خیلی شلوغه اونجا هم تبلیغ کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *