چرا گاهی بهترین انتخاب برای استخدام، فرد دارای بهترین رزومه نیست؟

TED چیست؟

TED یک سازمان غیرانتفاعی با شعار “گسترش ایده های ارزشمند” است. معمولا این ایده‌ها در قالب سخنرانی‎های کوتاه و ارزشمند (در 18 دقیقه یا کمتر) ارائه می‌شوند. اولین کنفرانس تد در سال 1984 با موضوعات تکنولوژی، سرگرمی و طراحی (نام TED مخفف سه کلمه Technology ، Entertainment و Design است.) برگزار شد. امروزه تد تقریبا همه موضوعات از علوم مختلف تا کسب و کار در بیش از 100 زبان را شامل می‌شود. همچنین، رویدادهای مستقل تد با عنوان TEDx (تداکس) برای اشتراک گذاری ایده‌ها در جوامع در سراسر جهان برگزار می‌شوند.

تداکس کیش هم یکی از رویدادهای وابسته به TED است که در جزیره کیش برگزار می گردد و تلاش می‌كند تا با استفاده از محیط زیبای این جزیره، بستری مناسب را برای ارتباط فرهنگ و تفکر ایرانی و نگرش سایر جهانیان به آن ایجاد كند.

 

دریکی از سخنرانی‌های TED خانم رجینا هارتلی، مدیر منابع انسانی کمپانی UPS توضیح می‌دهد که چرا گاهی بهترین انتخاب برای استخدام، فرد دارای بهترین رزومه نیست؟

شما را دعوت می‌کنیم که این ویدیو را ببینید.

در ضمن می‌توانید این ویدیو را با زیرنویس فارسی تماشا کنید. طریقه فعال کردن زیرنویس به این گونه است:

بهترین انتخاب برای استخدام

بهترین انتخاب برای استخدام

 

امتیاز دهید

ارسال شده در 22 دی 1394

2 دیدگاه برای “چرا گاهی بهترین انتخاب برای استخدام، فرد دارای بهترین رزومه نیست؟”

  • با سلام و احترام،
    واقعا ویدیو زیبا و تاثیر گذاری بود ؛ ولی ای کاش منابع انسانی شرکت های ایرانی حداقل یکبار این کلیپ رو می دیدند. من به نوبه خودم ، اعتقاد زیادی به قضیه قاشق نقره ایی و خروس جنگی دارم؛ باز هم اما، بعضی ها قاشق طلایی هستند، یعنی متاسفانه سفارش شده هستند. اگر بخوام جمع بندی کنم، منظورم اینه که در سیستم کار و کاریابی ایرانی، معادلات متفاوت و پیچیده تر از اینه. با سپاس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *