8 نکته مهم برای یک پیشنهاد قیمت تاثیرگذار

چطور یک پروژه را برنده شویم؟

چطور یک پروژه را به دست بیاوریم؟

چطور برنده پیشنهاد قیمت باشیم!؟

وجود هزاران مجری (فریلنسر) که روزانه برای پروژه ها پیشنهاد قیمت ارسال می‎کنند، ارسال پیشنهادی که مورد توجه خریدار قرار بگیرد را به یک چالش تبدیل کرده‎است. این چالش برای مجریان تازه کار به مراتب سخت تر است. واقعا یک پیشنهاد قیمت چطور باید نوشته شود که بیشتر مورد توجه خریدار قرار گیرد و پیشنهاد شما را از سایر مجریان متمایز کند؟

 

در این مطلب به 8 نکته بسیار تاثیرگذار برای ارائه یک پیشنهاد تاثیرگذار از سوی مجریان اشاره می کنیم.

 

1 – متن توضیحات پروژه را با دقت بخوانید.

مهمترین کاری که باید قبل از ارسال پیشنهاد انجام دهید خواندن دقیق متن توضیحات پروژه است. توضیحات را طوری بخوانید که بلافاصله بعد از ارسال پیشنهاد قیمت توانایی شروع کار را داشته باشید. اگر خریدار احساس کند که شما پروژه را به طور کامل متوجه نشده اید آن را به شما نخواهد سپرد.

 

2 – سوال بپرسید.

سوالاتی که در حین خواندن توضیحات پروژه به ذهنتان میرسد را یادداشت کنید. سوالات منطقی و عاقلانه بپرسید. سوالاتی بپرسید که نشان دهد شما جزئیات پروژه را متوجه شده اید و میخواهید در مورد روند اجرای آن بیشتر بدانید. فراموش نکنید انجام یک پروژه بدون دانستن جزئیات دقیق آن غیر ممکن است.

 

3 – پیشنهاد خود را واضح و تمیز بنویسید.

معمولا خریدار باید مجری مورد نظر خود را از میان ده ها پیشنهاد انتخاب کند. زمانی که تعداد پیشنهادها خیلی زیاد باشد این امکان وجود دارد که همه کلمات و جملات یک پیشنهاد خوانده نشود و یا حتی پیشنهادهای طولانی با توضیحات بیش از حد نادیده گرفته شود(کنار گذاشته شود.) بنابرین از نوشتن جملات و پاراگراف های طولانی خودداری کنید و جمله بندی و فاصله بندی را به گونه ای رعایت کنید که متن شما را خواناتر و قابل فهم تر کند.

 

4 – شرایط خود را به صورت واضح بیان کنید.

از توضیحات پروژه به عنوان راهنما کمک بگیرید و جزئیاتی را که در قالب پروژه تحویل خواهید داد را تا حد امکان به صورت دقیق مشخص کنید. برای انجام این پروژه چقدر زمان نیاز دارید؟ هزینه انجام این پروژه چقدر است؟ مبهم بودن شرایط نشان دهنده اعتماد به نفس پایین است. اگر شما به خودتان اعتماد نداشته باشید خریدار هم به شما اعتماد نخواهد کرد. مشخص کردن و واضح بودن نیازمندی‎ها در شروع کار علاوه بر آسان کردن کار شما به عنوان مجری در طی انجام پروژه، نشان دهنده این است که شما در مورد این پروژه جدی هستید و توانایی اتمام کار را دارید. همچنین توصیه می کنیم که در صورت امکان اندکی فراتر از انتظار خریدار عمل کنید تا پیشنهاد و کار خود را نسبت به سایر مجریان متمایز کنید و امکان انتخاب شدنتان را بالا ببرید.

 

5 – بعد از فرستادن پیشنهاد پیگیر باشید.

اکثر خریداران قبل از گذشت 24 ساعت از ارسال توضیحات پروژه، مجری مورد نظرشان را انتخاب میکنند. بنابراین سعی کنید پس از ارسال پیشنهاد قیمت تا حد امکان در دسترس باشید و این نکته را به خاطر داشته باشید که رفتار شما پیش از به دست آوردن پروژه نماینده رفتار شما در هنگام انجام پروژه است.

علاوه بر این اگر پس از ارسال پیشنهاد قیمت پاسخی از طرف خریدار دریافت نکردید، سعی کنید قیمت پیشنهادی را تعدیل کنید و یا با پرسیدن سوال خریدار را به صحبت کردن ترغیب کنید.

 

6 – قیمت رقابتی را فراموش نکنید.

قیمت رقابتی به این معنا نیست که برای برنده شدن رقابت گرفتن پروژه باید پایین ترین قیمت را بدهید. برنده شدن یک پروژه از بین ده ها مجری کار آسانی نیست، اما اگر در کار خودتان حرفه ای هستید شاید خریدار مایل باشد که بیشتر از قیمت متوسط برای کار شما پرداخت کند. اما اگر تازه کار هستید شاید بد نباشد که برای به دست آوردن تجربه و شهرت به قیمت های کمتر از میانگین قانع باشید.

 

7 – در مورد مهارت های خود راستگو باشید.

داشتن اعتماد به نفس در کار بسیار خوب است. اما ادعای بیش از حد هیچ کس را تحت تاثیر قرار نمیدهد. صادق و راستگو بودن در مورد مهارت ها تاثیر بهتری بر روی خریدار شما خواهد داشت.

 

8 – پیشنهاد خود را قبل از ارسال ویرایش کنید.

متن خود را قبل از ارسال دوباره و دوباره بخوانید. پیشنهاد شما صحیح و واضح است؟ غلط املایی ندارد؟ یک پیشنهاد قیمت با نگارش ضعیف و اشتباه نشان دهنده کمبود علاقه و توجه در کار است و هیچ خریداری پروژه را به یک مجری بی‎توجه نمی‎سپارد.

 

فراموش نکنید که برنده شدن یک پیشنهاد قیمت تنها گام اول است، هدف اصلی انجام پروژه و اتمام آن است.

4.3/5 - (33 امتیاز)

ارسال شده در 24 فروردین 1394

37 دیدگاه برای “8 نکته مهم برای یک پیشنهاد قیمت تاثیرگذار”

  • سلام

    قیمت گذاری روی پروژه یک بحث هست و هویت جعلی یک بحث

    بنده در سایت های دیگر فریلنسری فعالیت دارم و شخصی را به عنوان فریلنسر دیدم که دو ماه پیش به من زنگ زده میگه html5 یعنی چی یا php چه فرقی داره با cakephp
    حالا این شخص میاد قیمت پروژه را در حد کف میده وبعد از 10 روز کلنجار با کار آفرین به نتیجه نمیرسه (کار آفرین چون قیمت پایین بوده انتخابش کرده)

    سپس اون شخص کار آفرین که قبلا بنده رو میشناخته من رو اونجا دیده و زنگ زده میگه شخصا کار رو انجام بده و دیگه پروژه توی این سایتا ثبت نمیکنم

    متاسفانه هر کس علایقش را با حرفه اش قاطی کرده …..

  • بعضیا هم پیدا میشن که واسه یه تکلیف دانشجویی با قیمت روتین 100000تومن، پیشنهاد 3 میلیون و 200 هزاری میدن!!!!!!!!!!!!!!! واقعا آدم به خودش شک میکنه….

  • من دو سه پاراگراف توضیح می خواستم قیمتم رو هم چون خیلی حیاتی بود 30 گفتم .. فقط توضیخ کلاس بندی ساده بود… حالا خدا خیر بده یکی واسم خیلی شیک و بدون منت، دقیقا تو دوتا پاراگراف انجام داد و راضی بودم … ولی یکی اومد با لحن خیلی بد و طلبکارانه به من گفت سر چه حساب 30 گفتی … این کار کم کم 100 تومن قیمتشه ..
    آخه وقتی موضوعی رو بلد نیستی لازم نیست که بخوای خودتو دخالت بدی و بخوای تازه بری پژوهش کنی درباره ش که هزینه ی پژوهشت فقط 100 تومن بشه !! یا می تونی یا نمی تونی .. انگار اینجا بقالیه ! خدایی یه صفحه طلاکوب هم باشه حداقل 100 تومن انصافه ؟

  • سلام
    البته این خیلی بده تو صنف ما قیمتی وجود نداره واقعا چرا برنامه نویس به رسمتی شناخته نمیشه بالاخره هرچیزی یک قیمتی داره بعضی وقتا تفاوت قیمت یک کار چند صد تومن هست این کار ها و افرادی که بدون تخصص وارد رشته نرم افزار شدن بازار نرم افزار را خراب کردن

  • پروژه های برنامه نویسی قیمت های متغیری دارن ولی چیزی که خیلی اذیتم می کنه ترجمه است که تو این سایت کم نیست. نمی دونم با چه استانداردی حساب می کنن که مثلا یه متن 5000 کلمه ای رو 20000 تومن انجام می دن . یا واقعاً با گوگل ترجمه می کنن که فاقد ارزشه یا واقعا برای کارشون ارزش قائل نیستن. برای افراد سودجو و سواستفاده گری که اینجوری پروژه های ترجمه رو می قاپن و بازار رو خراب می کنن متاسفم. حداقل واسه کارتون ارزش قائل باشین.

  • با عرض احترام به اساتید بزرگی که توی دانشگاه آزاد درس خوندن و بسیار متخصص تر از من و امثال من هستن یه گله ای هم من دارم!معمولا تو همه دانشگاه ها به دانشگاه آزاد گیر می دن؛چرا چون من و امثال من که ریاضی و فیزیک تموم کردیم(معمولا دهه شصتی ها) با معدل فرضا 19.20 صدم؛بعد اومدیم فلان دانشگاه درس خوندیم تا خواستیم تموم شیم همه دیپلمه های کاردانش و … ریختن تو دانشگاه ه ازاد و همگی یه هویی شدن مهندس با مدرک 19 کارشناسی و 20 ارشد!!!یکی نیس بگه بابا همتون جمع شین این مهندسی اینترنت فرضا پیام نور رو بخونین یا شبکه یا هر کتابشون بعد با قوانین پیام نور امتحان بدین ببینم حالتون خوب میشه؟؟باز می تونین 20 نفری یه امتحان قبول شین؟تازه داشتم با این قضیه کنار می اومدم که سی ام اس هایی مثل نیوک و جوملا و وردپرس و…مد شدن؛الان هم همه اون آقایون شدن طراح وب و….آخه خدا چرا؟تا می یای یه پروژه طراحی وبسیات قیمت بدی می بینی 1800 بار مشاهده شده و 100 تا پیشنهاد از 10 هزار تومن گرفته برو بالا!!!به خدا بعضی وقتا بغض می کنم؛آخه چرا ؛باور کنین ارزش هرچی تحصیل کرده و مهندس و برنامه نویس و طراح سایته رفته؛طرف 10 ساله برنامه نویسی می کنه بیچاره چشم و سرش رو کامپیوتر گذاشته یه پروژه 100 تومنی هم گیرش نمی یاد!!از بس مهندسا ریختن!اما حالم جا می یاد وقتی یکی یه پروژه اختصاصی می خواد که با جوملا اینا درس نمی شه؛می ری می بینی 1000 بار مشاهده شده یک پیشنهاد داره پروژه؛اونارو هم پیشنهاد می دی طرف قبول نمی کنه شما هم اینطوری می شین یا فقط منم؟

    • دقیقا سواد به مدرک نیست. خود بنده مدرک چند رشته رو ندارم و آموزس دیده فنی و حرفه یی هستم اما تخصص شان را دارم.

  • سلام به دوستان عزیز
    من اکثر مواقع با متلب کد نویسی میکنم… گاهی اطرافیانم که جاهای دیگه دادن پروژه واسشون انجام بده وقتی کد هارو میبینم افسوس میخورم. طرف برداشته یک کد الگوریتم هوش ممصنوعی رو تابع فیتنس الکی زده! بقیه اطلاعات ریز که مشتری میخواسته بنویسه رو به صورت تصادفی یه عددی نمایش میده!!!!!!!!!

    از این که بگذریم تو این سایت هم کم نیستن مشتری هایی که خودمون بلدیم ولی یه جای کوچیکش مشکل داره… بعد که قبول میکنی میبینی 4 خط نوشته نه ساختمان داده اش درسته نه استثناها رو پیش بینی کرده و نه اینکه اون جزئیات که میخواد رو باس 200 خط واسش کد پلات و اکسل و خواندن RGB تصویر واسش بنویسی… کلا باید از اول واسش کد بنویسی.

  • سلام. هرکس ب اندازه ی ارزش کارش قیمته پیشنهادی رو میده پس فرق هست بین کسی ک یه کار رو با 5 هزار تومن انجام میده و کسی ک با 100 هزلر انجام میده

  • با عرض پوزش من در کاهای پروژه ای صنعتی امثال عسلویه ماهشهر و…………………..کار کرده ام اشتباه به این سایت اومدم من با 30 سال سابقه کاری بدنبال کار هستم در صورت امکان رزومه کاری ارسال کنم ودر غیر این صورت خداحافظی کنم .
    با تشکر
    مهرزاد فلک بلند

  • برعکس خیلی از دوستان، من فکر میکنم که برای بعضیا هرچی قیمت بالاتر باشه نشون دهنده اینه که کار کیفیت بیشتری داره. و معمولا خود اون شخص خریدار اطلاعات کافی نداره و حتی اگه یه کار بی کیفیت هم تحویل بدی هیچ ایرادی نداره که بگیره.
    این بارها برای خودم پیش اومده. یه بار برای یه مرکز مشاوره یه کار طراحی لوگو و سربرگ و… انجام دادم، با قیمت نسبتا کم(چون اون موقع اوایل کارم بود و میخواستم مشتری جذب کنم) اما کیفیت کار در حد عالی بود.
    بعدها فهمیدم که اون مرکز بقیه طراحیهاش رو با یه شرکت قرارداد بسته که حداقل دو و نیم برابر قیمتای من رو ازشون گرفته بود. مثلا 100000 تومن برای طراحی یه بنر خوش آمد گویی خیلی ساده!
    ولی وقتی که با مدیر موسسه حرف زدم، گفت وقتی این شرکت پول بیشتری میگیره یعنی حتما تخصصش بیشتره!
    درحالی که کار گرافیک جوریه که حتی یه آدم تازه کارم میتونه تشخیص بده که هر طرح حدودا چقدر زمان برده

  • نگاه کنید به نظر من حساب دودوتا چهارتاست! مثلا تو کار ترجمه الان بیش از 50 سایت وجود داره که شما میتونی با توجه به کیفیت ترجمه و موضوع و حجم متن قیمت کار رو در بیاری. اینجا شما مستقیما با مشتری در ارتباطی و قیمت پیشنهادی «میتونه» کمتر باشه ولی اگر فردی اومد و واسه هر صفحه 250 کلمه ای 2000 تومن پیشنهاد داد حتما باید بهش شک کرد! یا از کیفیت میزنه یا 1 خط درمیون جا میندازه یا میده گوگل ترنسلیت! بعد طرف متن رو میبره یه جا ارائه میده بهش میخندن! میاره دوباره میزاره تو سایت با عنوان ویرایش ترجمه! آقا اون اصلا ترجمه نکرده زده تو گوگل! یک ضرب المثل انگلیسی هست که میگه هیچوقت اونقدر پولدار نیستم که جنس ارزون بخرم!

    • دقیقا برای یکی از همکار های ما پیش اومده حالا اون بنده خدا چون کار ش عجله ایی بود
      داد به یه بنده خدا صفحه ایی 25 هزارتومن بهش داد
      باید تو کنفرانس نمایش میداد
      و طرف انجام داد انقدر کارش کیفیتش پایین بود همکارک دیگه نمیتونست کنفرانس 70 نفری رو کنترل کنه
      حالا به طرف گفته
      طرف میگه مشکل من نیس

  • از دوستانی که مسیولیتی در سایت دارند خواهش میکنم ترتیبی بدن از کسانی که با قیمت شکنی کار میگیرند و حق و زحمت بقیه رو زیر پا میذارن، به نوعی جلوگیری بشه و ییا به شکلی توجیح بشن که اینکار به ضرر خودشون هم تموم میشه.
    متشکرم

  • سلام، بنظر من کسی که قیمت بیش از حد پایین میگه یا میخواد یک کار بی ارزش تحویل بده یا واقعا نمیفهمه پروژه چقدر وقتگیره. فقط همینطوری قیمت خیلی پایین میگه که بتونه پروژه رو بگیره. بعضی کارفرماها هم فقط نگاه می کنن ببینن کی قیمت پایین تر داده بدون توجه به اینکه واقعا طرف میتونه از پس کار بر بیاد یا خیر!

  • سلام به همگی
    من کارشناس ارشد روانشناسی هستم
    برای صوتی کردن بعضی کتابهای مرتبط با رشته ام یا کتاب کودکان جستجو میکردم وارد پارسکدرزشدم لطفا ًراهنمایی بفرمایید

    • با سلام

      پارسکدرز یک سایت واسط مابین کارفرما و پیمانکار جهت انجام پروژه است. پروژه های ثبتی توسط تیم اجرایی پارسکدرز انجام نمی شود بلکه توسط مجریان و پیمانکاری که از سراسر کشور در سایت عضو هستند انجام می شود.

      بنابراین لازم است ابتدا با استفاده از فرم ثبت درخواست، پروژه خود را ثبت کنید تا در معرض دید متخصصان قرار گرفته و آنها برای شما پیشنهاد قیمت و زمان ارسال کنند. سپس شما می توانید با استفاده از امکانات سایت اعم از بخش چت و گفتگو با مجریان تعامل کنید و بهترین پیشنهاد را انتخاب کرده و پروژه خود را تحویل بگیرید.

      از مزیت‌های سامانه‌های آزادکاری علاوه بر حذف محدودیت‌های زمانی و مکانی برای سفارش یا اجرای پروژه، اعتمادسازی از طریق کنار گذاشتن روال سنتی بازاریابی و قرارداد بستن برای کارفرما و مجری است. کارفرما به‌سادگی در بستر سایت می‌تواند مجرهای مختلف را ازنظر سابقه‌ اجرایی و قیمت ارائه‌شده بررسی کند، مجری هم بدون نیاز عقد قرارداد و پروسه کاغذبازی با اعتماد به بستر اجرایی فریلنسر به شروع کار بپردازد.

      راهنمای سفارش پروژه:
      https://parscoders.com/help/16

      صفحه ثبت سفارش پروژه:
      https://parscoders.com/my-project/create

      پاسخ به پرسش های متداول:
      https://parscoders.com/faq

      دیدن نظرات سایر کارفرمایان:
      https://parscoders.com/testimonials

  • این همه به مجری ها گیر دادین،بذارین بنده به کارفرماها گیر بدم…کارفرمایی که ۵ عصر میاد پروژه ۲۵ صفحه تایپ و ترجمه میذاره برای ساعت ۱۵ فردا ، بعدش ساعت دو شب مجری مورد نظرو انتخاب میکنه(درحالیکه ممکنه طرف خواب باشه و نبینه اصلا!)و زمان تحویل گرفتن فقط خودش مهمه و نه شما و زحمتتون و ده دوازده ساعت کار فشرده و چشم درد و سردرد،و جواب شمارو اصلا نمیده،و در نهایت بعد از چند روز برخلاف توافقتون، کمتر از نصفِ حداقلِ زحمت پروژه رو هم به زور میپردازه ،بنظرتون آدم با شرافتیه؟!شما با این کارفرما چجوری برخورد میکنید؟!

  • بعضی خریدار ها با گفتن عبارت هایی مثل کیفیت خوب و قیمت پایین رو انتخاب میکنم به فریلسنر رسما توهین می کنند! هر کسی هر قدر پول بده آش میخوره! به شخصه به عنوان فریلسنر برای چنین خریدارهایی پیشنهاد ارسال نمی کنم

  • دوستان گل شور نزنید. شما اگر حرفه ای باشید در کسب و کارتون وقت سر خاروندن نخواهید داشت. هر کس هر چیزی دوست داره بذارید بگه. بنده 9 ساله تو عرصه ی مهندسی مکانیک فعالیت دارم چند دفعه که طرف رفتو کارش نشد برای یه قیمت کم یاد میگیره گول نخوره تا یکی 1 قرون کم گفت وارو بزنه براش. انسانهای حرفه ای هم کار زیاد دارن و هم قیمت‌های الکی قبول نمیکنن. هر چیزی یک قیمتی داره خیلی عزیز باشید برا یه فرد حرفه ای قیمت عرف بازار 100 تومن هست اون 95 تومن بگیره. اون فریلنسر با تجربه اولا اینقدری کمبود وقت داره و سرش شلوغه و پیشنهادهای خوب داره که به 1 میلیون تومن هم بها نمیده. با عرض پوزش از دوستان نظر شخصی بنده اینه اگر متخصص هستن آقای x و آقای y به دنبال کارهای مفتکی میگرده اون فرد متخصص میتونه انجامش نده شد که واسشون انجام میدیم نشدم پیشنهادهای بهتر داخل بازار هست حتما خدا تنها 1 نفرو نیافریده.شما در قبال پول دارید زمانت ن رو میفروشی نه کارتون رو،این زمان هست که قیمتی نداره و قابل برگشت به 1 ساعت گذشته نیست. شاید یکی بخاد یکیو بخره 2 ریال این شما هستید که بر اساس تخصصتون زمانتون رو میفروشید. کارفرما میتونه بگه کسی هست یه کار 2 میلیون تومانی رو انجام بده 100 هزار تومن؟ منطقی نیست پس حرصو جوش نزنید افراد غیر حرفه ای و سود جو فراوون هستن

  • به نظرم اگه گزینه لینک پروفایل سایت Researchgate رو هم به پروفایل سایت اضافه کنید خیلی عالی میشه.
    چون اکثرا پروژه ها کار های آکادمیک هستند و اونجا میشه نمونه مقالات مجری ها رو دید و تا حدودی سطح کار مجری مشخص میشه

  • خیلیا قیمت پایین میدن و کار بقیه فریلنسر هارو خراب میکنن.
    لطفا طبق زحمتی که باید برای پروژه کشیده بشه قیمت هارو ثبت کنید.

  • متاسفانه توی همه شاخه ها حدود 20 الی 30 درصد افراد متخصص و حرفه‌ای وجود دارن و بقیه همه آماتور هایی هستند که به دلیل اعتماد به سقف بودن فکر میکنن حرفه‌ای هستن. دقیقا همین افراد باعث شده که خیلی از حرفه‌ای ها سرشون شلوغ نباشه ، چون مشتری ها رو با قیمت های بسیار پایین گرفتن ولی نتونستن کارشو درست انجام بدن ، نتیجه شده اینکه کارفرما دیگه به حرفه‌ای ها هم نمیتونه اعتماد کنه و ذهنیتش از اون کار کاملا منفی شده.
    به نظر من تنها چیزی که میتونه قبل از انجام پروژه میزان مهارت افراد رو مشخص کنه “نمونه کار حرفه‌ای” هست ، چون اینجا دیگه نمیشه با ادعا پروژه رو گرفت و باید سابقه درخشانی داشته باشی.
    این موضوع هم واقعیته که وقتی مجری قیمت خیلی پایین میده قطعا قرار نیست برای اون کار وقت بزاره ، به عنوان مثل هیچکس برای کاری که باید 5 روز بشینه پشت سیستم 100 هزار تومان نمیگیره مگر اینکه نخواد اون کارو درست انجام بده.
    در نهایت خواهشم از مدیران سایت های فریلنسری اینه که ترتیبی بدن تا هر کاری حداقل قیمت رو داشته باشه و هرکی هر قیمتی خواست درج نکنه. ببخشید کامنتم طولانی شد.
    با تشکر

  • سلام من خودم به شخصه میگم زمانی که برای یه تایپو گرافی ساده اسم میزاری خیلی کمتر از ساخت لگو هستش پس قیمت کمتر میخواد بعدشم یه اسم ساده که بخوای طرحش بدی بیشتر از 20 تومن نمی ارزه.

  • دوستان بعضیا شورش رو در میارن من یک کار 30صفحه تایپ رو قبول کردم انجام دادم مبلغ رو هم دادم پنج هزار تومن ولی طرف خاکبر سر پروژه رو تایید نمی کنه الان یک هفته از تحویل کار میگذره به پشتیبانی میگم میگه هنوز 72ساعت نگذشته این چه وضعشه

  • باز خوبه اینهایی که هیچی بلد نیستد پروژه های خوب گیرشون میاد من بدبخت با اینهمه توانایی در زمینه تایپ
    هیچی پروژه گیرم نمیاد همه مجانی میخوان
    کیفیت بد رو به قیمت پایین ترجیح میدن

  • اینقدر متفاوت وعجیب قریب نظر دادین که ادم وحشت میکنه وارد این کار بشه
    پاشم خودم کارمو تمام کنم .
    من فقط یک بسته معنویت درمانی می خاستم تا کارمو تمام کنم ببین چقدر معطل شدم

  • بدیه این جریان قیمت ها اینجاس
    فریلنسر تازه کار یا کسی که تو کار خودش تخصص نداشته باشه میاد و عرف و قیمت گذاری رو تغیر میده
    مثلا یه پروژه ادیت و تدوین صفر تا صدش با من باشه از 1تومن تا 20تومن میگیرم بسته به محتوا و لایم لاین حرفه ای و سلیقه خودم داره الکی هم شلوغ کاری نمیکنم که پول خوب بگیرم
    (یه فریلنسر خوب باید از دید یک کارفرما پروژه رو ادیت کنه)
    بعد مثلا من تو پیشنهاد برای ادیت یه ویدیو تخصصی پریمیر زدم 800 تا 1200
    یه بیشعور میاد با capcut ادیت میکنه قیمت پیشنهادی رو میزنه 300تومن
    خب اون کارفرمای زبون بسته بنده خدا خب معلومه دیگه به فریلنسر ها اعتماد نمیکنه!!! و از طرفی حق من و امثال منی که پریمیر رو کار میکنیم و میتونیم تخصصی ادیت کنیم رو میخوره مایی که میتونستیم با بهترین پیشنهاد عادلانه بهترین ادیتو بزنیم!!! هم کارفرما راضی هم ما…!

    از طرفی
    یک سری کارفرماها هم شورشو در میارن تو سایتای دیگه پروژه میزاشتن برای هر دقیقه ادیت 2هزار تومن -_- و ادیت 60دقیقه بود!!! و پیشنهااااد هم داشت!!!!!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *